Lykkeliten og jeg Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Mannen har vært på Bauhaus idag og tok med seg en sånn "regndusj" som jeg har ønska meg så lenge. Den har 7 forskjellige innstillinger, alt fra massasjedusj til regnfall. Og jeg gleder meg sånn til å prøve den =) Kommer til å bli på badet i flere timer jeg nå, hehe.. Skrubbe, dusje, legge maske og hele pakka. *Gliiiis*
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 åh jeg vil også... hadde vært deilig ja. Vi har så dårlig trykk her at vannet bare såvidt kommer ut av dusjen, huff... jeg nyter å låne dusjen når vi er borte på overnattinger.. hehe.. storkoser meg med å føle litt trykk.
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Det ble det knalltrykket i dusjen når han bytta det hodet istad. Så nå blir han vel mistenksom om jeg låser døra når jeg skal ta en dusj.. Hehehe ;p
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Åh...det hørtes herlig ut!! godt med sånn " pleie-seg-selv" kveld du får kose deg masse
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Mmm også tulle seg inn i morgenkåpa, en stooor bolle med pistasjis med sjokobiter, pepsi max med isbiter og Csi.. jepp.. detta blir bra =) Du også, Vestli =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå