MC81 Skrevet 17. juli 2007 #1 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg er så redd for leger og hele den situasjonen med legekontor, snakke med heslesekretær osv. Gruer meg i mange dager for det. Kjenner bare at jeg har fått bekkenløsning gjør situasjonen så vanskelig, spesielt siden mitt legekontor har ferie og at jeg må til vikarierende leger hver uke. Føler bare at jeg plager de og synes de ofte er sure og sinte før jeg ringer. I morgen skal jeg til min første fysioterapitime, og gruer meg så sinnsykt kommer sikkert ikke til å sove i natt pga det! Så må jeg til nye legeundersøkelse på fredag, siden det er ny vikarlege må den se på meg før den gir meg sykemelding videre. Ikke meningen å klage, men jeg gruer meg bare så sinnsykt til de greiene og siden jeg når har bekkenløsning så er jeg redd for at jeg kommer til å måtte være inn og ut av legekontor konstant til svangerskapet er over. Sår sjikkelig vondt bare av å tenke på det. Bekkenløsning er det verste som kunne hendt meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9860597-er-s%C3%A5-redd-leger-og-legekontor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå