Gå til innhold

Har dere handlet inn mye til den lille eller?

Anbefalte innlegg

Er så gøy å gå ut å shoppe baby ting =) Har kjøpt alt det store og dyre, og kunne godt gått ut i dag å shoppet resten. Men Kjekt å ha litt å gjøre på framover synes tiden går sååå seint. Er 23+0 i dag så er jo noen uker igjen.

Fortsetter under...

jeg har kjøpt litt babyklær. får det meste av alt annet av familie så! får seng,stellebord og vogn av onkel og tante (alt er brukt), får ny vogn av svigermor, får MASSE klær av stesøster.. så sitter vele egentlig ganske bra i det vil jeg si :-) godt det, for det er ikke akkuratt rimelige ting! utover dette så blir det å handle etterhvert som vi kommer på ting!

Har shoppet MASSE. nesten fælt å si det... kjøpt alt fra smokker til vaskekluter... Men klær kommer jeg ikke til å kjøpe før nærmere oktober, er jo ingen vinter klær på markedet enda bare sommertøy ;') Har jo selvsagt kjøpt noen klær i lyseblått!Samboer kjøpte en body med masse små traktorer på, kjempe søt!

Jeg vet ikke om det er gutt eller jente ennå, så jeg syns det er litt vanskelig å kjøpe ting :)

Hvis jeg får gutt har jeg masse klær fra storebror som bare er ett år :)

Men uansett, så skal jeg nok kjøpe litt nye ting. Og sønnen min var jo nyfødt i april, så det blir litt forskjell å ha en nyfødt i november/desember.

:)

Annonse

Vi har handlet inn MYE. Handlet inn både klær, vaksekluter, hånklær, dresser, smokker, luer, sengesett ol. Vi har jente på 2 år fra før, så vi har kjøpt det meste nytt denne gang siden vi nå venter på lillegutt. Alt vi har er som regel rosa, så nå har vi handlet inn lyseblått. Tidlig, men vi gleder oss sånn. Nå er mormor i ful gang med å strikke hentesett i lyseblått! Var veldig tidlig ute forrige gang og, og siden jeg fikk før tiden var det jo suverent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...