sjettejuli Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 jenta mi på et år har hvitt belegg på lepper og innsiden av kinn. Hun spiser vanlig og får også pupp. Det virker som det plager henne litt, men ikke mye. Hva er det, og hva skal jeg gjøre?
solastråler Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det er sopp eller trøske. Oftes er d nyfødte som får det, men tror andre og kan få det. Oppsøk legen så får du noe du kan behandle det med
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 ja.. dra til lege. kan smitte til pupp også!
Hogne&Anneli Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Hvitt belegg på tungen hadde ungen min også under amming. En trenger ikke å gå til lege med dette. Det vi gjorde var at vi tok en ørepirker med litt farris på, og tørket det vekk. Kan hende det er litt vanskelig å få vekk med det første, men det går. Vi fikk bort det meste ved å gjøre dette. Spredde seg ikke videre til pupp! Ikke noe å være redd for.
sjettejuli Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 ja, for hun har hatt det en liten stund, og jeg har ikke noe på pupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå