Gå til innhold

Er det bare meg?


skytter83

Anbefalte innlegg

Leser så mye om at alle kjenner livmora vokse. Kjenner ikke så mye til det jeg. Kjente det noen få ganger, men har ikke kjent noe til det på noen dager. Blir litt bekymret da. men har jo symptomer som bare det ellers da.

Kan hende jeg kjenner litt på venstre side da. men d er svakt. Ikke vondt.

Kan være jeg bekymrer meg unødvendig. men vil så gjerne at dette ska gå bra. Vi brukte 3 år på å bli gravide, så dette barnet er svært etterlengta.

Er 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 7+6 i dag, og kjenner heller ikke så mye til strekkninger osv i livmoren. Kjente strekkninger i uke 6, men etter det har det vært veldig lite å kjenne. Jeg var på Ul i dag (av annen årsak) og alt var bra!

 

Du kan nok ta det helt med ro. Her lest om flere her inne som ikke kjenner mye i lovmoren. Vi er så forskjellige alle sammen, og spiren og livmoren vokser litt som det passer. Ikke alle kjenner at livmore vokser selv om den gjør det!

Dette er helt normalt!

Lykke til videre med den voksende magen!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Er betryggende å høre.

Skal ikke mye til før en blir engstelige når en så gjerne vil ha barnet.

Men det går sikkert bra.

Lykke til du også MammaSnart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. eg er 7+6 i dag eg og.. kjente eindel i begyndelsen, men no føler eg meg berre til tider ganske øm i magen, som står så fint på spreng..he.he... masse luft..

 

me har ganske lik termin me då..Kjekt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner det stikker og "napper" litt i livmora, minner litt om milde menssmerter, men jeg kjenner at det ikke er det, men har ikke det hver dag, kanskje hver 3-4 dag. er 7 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også litt i starten og så ble det borte igjen. Ble også bekymra for at det hadde sluttet å vokse, men når jeg kom til uke 9-10 kom det tilbake og mye sterkere... Vi vokser nok litt i rykk og napp. Jeg er i alle fall inne i en periode hvor livmora skal vokse fra en appelsin til en liten grapefrukt i løpet av 1-2 uker. Dessuten merker jeg mer hvis jeg hoster, nyser eller gjør raske bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker ingenting jeg... Har kjent det ett par ganger, men nå er det hvertfall 1 uke siden jeg kjente noe i det hele tatt.Symptomene har også blitt borte, men har hørt at det er vanlig i uke 9-10. Er 10+4 idag :)

Skal på ny ul kontroll i morgen for å se hvordan det står til så da slapper jeg sikkert mere av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...