Gå til innhold

Va skal barnet IKKE hete. Topp tre!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå var det ikke snakk om de mest populære hos meg her da, men dette er faktisk folk jeg vet av som har kalt ungene sine, eller voksne folk som heter dette.

Gutt:

Jolav (jeg tuller ikke,det er en gutt som heter dette)

Olav Kjell ( het norsklærern min, hva med kjell olav om ikke noe annet...)

Tale (i alle dager?)

Jente:

Oline ( hallo???)

Tekla (jepp...)

Gudrun (fint nok på voksne, men hvem i alle kaller en søt baby Gudrun? eller Borghild eller Gerda?)

Isak og Aurora blir barna våre om vi får en av hver, Isak etter morfaren hans:) men har ingenting å si om andre ikke liker det, for da blir det ikke så mange som heter det :D

Bare tre? Umulig.

Alle de "kjempespesielle" navna som plutselig alle heter;

Emma, Leah, Linnea, Mathea, Nora, Embla.. Ikke noe annet galt med dem at alle heter det.

Ogsaa Regine og Tora for de er helt jaevlige.

Matheus, Matheo, Marcus, Leander, Lucas, Noah, Chrisander osv.. veeeeeeeeeeldig oppbrukt.

Ronny raanesvin og Birger hamburger ogsaa.

Annonse

Kan ikke velge bare 3....

Gutt:

Alle guttenavn på R unntatt Ruben, Richard og Ravn

dessuten Steinar,Svein, Stein, Leif, Bjørnar, Ståle, Geir, Andre, Kenneth, Egil, Trond, Ørjan, Vidar, Ove, Arild, Bernt, Bjarte, Kjartan, Bård, Frank, Erland, Kai, Kay, Kent, Glenn, Gøran, Gunnar, Finn, Henry, Kjell, Stig, Ivar, Ingar, Inge, Jan, John, Jørn, Morgan, Odd, Tor, Tore,

Jente:

1 Rita

2 Renate

3 Gøril

Leah Isadora, Maud Angelica,

Yvonne, Ann, Anett, Helen, Mariann, Iren, Cathrin, Charlott, Cindy, Lindy, Linda, Belinda, Christel/Kristel, Rakel, Astrid, Berit, Bjørg, Birgit, Gyro, Bettina, Trude, Reidun, Sigrun, Signe, Sigrid, Jenny, June, Lone, Anita, Eli, Elin, Hege, Iris, Jane, Serina, Ramona, Mona, Ester, Ragnhild, Magnhild, Margit, Margaret, Mette, Melissa, Michelle, Tuva, Vanja, Vanessa, Vera, Gunn, Vigdis, Synnøve, Lillian, Laila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...