Gå til innhold

Hvilken symptomer har dere? =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver dag for dag hvordan jeg hadde det fra eggløsning til ikm.

EL lørdag.

Mandag: Skikkelig, intenst trøtt. Mørke ringer under øynene. Kløe på puppene. Mye luft i magen.Svak, svak skyggestrek (billigtest).

Tirsdag:Ingen strek på test. Mye luft. Like trøtt som mandag.Mye luft og sulten hele tia. Stikkende murring i magen.

Onsdag: Mindre intenst trøtt. Kløe over hele kroppen.Menslignende murring i magen, spesielt på høyre side. Kjenner ikke noe unormalt i puppene.

Onsdag kveld: Mye murring i magen, i begge sidene nå, og små stikk i magen. Kjenner også mensmurring i korsryggen. Magen er litt øm og oppblåst.

Lørdag: Var ute og spiste og ble veldig raskt mett. klarte bare spise en brøkdel av normalen. Mye kløe på begge puppene.

Tirsdag (1uke og 3 dg etter EL): Øm i magen og venstre pupp. Vektøkning på to kg. Svært svak skyggestrek (billigtest)

Onsdag (1uke og 4 dg e EL): menssmerter, noe blodslim, venstre pupp er veldig øm, ikke noe i høyre pupp. Ble litt kvalm under middagen. Testet om kvelden igjen og den var litt mer tydelig positiv. Prøvden en EL-test, den var helt positiv (de slår som kjent ut ved graviditet). Begynt å få kviser i ansiktet og ryggen, huden ser blek og dratt ut. Fett hår. Jeg er litt oppfarende.

Torsdag (1 uke og 5 dg e EL):Fremdeles bare svakt positiv test. Mye blodslim. Forstoppelse. Sliten og trøtt.

Fredag (1 dag før ikm): Nå hadde jeg alle symptomene som beskrevet overfor.

Nå er jeg 4 dager over IKM og testene er helt positive. Symptomene kommer og går. Jeg har fremdeles mye gulhvitt slim, av og til er det litt blod i det. Jeg er ikke trøtt lenger, og håret er ikke så fett heller. Jeg kjenner en økende kvalmetendens, spesielt om morgenen. Men jeg klarer enda å drikke kaffe.

Dette var detaljert om mine symptomer slik jeg hadde notert dem underveis :-)

Annonse

1. Såre brystvorter som knoppet seg hele tiden, ømme bryst. Menssmerter. Stort sett som før mensen egentlig bortsett fra at den aldri kom.

2. Såre brystvorter, ømme bryst (spesielt utover dagen). Trett og dårlig kondis. Av og til menssmerter eller stikkinger. Humørsvingninger (men det har jeg kanskje ellers også når jeg er bekymret for noe).

3. 6+2 idag - håper spiren bli sittende (det er bekymringen).

• 10 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...