Lykkelig mamma til 4 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Fikk vite det i dag at jeg venter nr 4. Er litt usikker på om jeg skal ha det fordi min mann og jeg har hatt en del problemer i det siste. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.
timich Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jepp, jeg venter nr 4 (termin om 6 dager)...Nå var dette barnet ønsket, så jeg er ikke helt i samme situasjon som deg. Men du må jo nesten bare finne ut hva dere velger å gjøre, ta det opp med mannen din og ta en avgjørelse SAMMEN. Lykke til! *klem*
Mosseline Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Vi sakl også ha nr.4. Kommer i november. Dette barnet, i likhet med de to første, var ikke planlagt:-) Men blir jo ønsket hjertelig velkommen likevel!!! Trist å høre at dere har problemer og at du er usikker på hva du skal gjøre. Snakk med mannen din og prøv å finne en løsning. Dere kan jo ta en avgjørelse sammen, men er det fare for at dere går fra hverandre så er jo valget ditt alene, nesten. Jeg hadde ikke klart å ta abort ivertfall. Kjempemasse lykke til!!!!!!
Lykkelig mamma til 4 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Hei! Det er jeg som er hovedinnlegger. Jeg er 4 uker og 6 dager på vei, men er ennå ikke sikker på om jeg skal gjennomføre graviditeten. Har veldig lyst, men mannen min er ikke like enig så vi får ser hvordan det går. Hvor langt er du på vei? Jeg har foreløpig termin 30 mars, 2 dager etter 30 års dagen min.
Brunetta =) Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg skal ha nr 4 og er ett ønsket barn. Syntes DU skal ta denne avgjørelsen helt alene. Selv om du hadde tatt abort og forholdet ikke hadde gått så kan det hende du hadde angret deg. Jeg er motstander av dette, så lenge det ikke er noen voldtekt eller noe sånt. Syntes du skal beholde jeg.. Så lenge du klarer og ta deg av dette på en god og trygg måte så går nok dette bra skal du se.
Kyria Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hei! Vil bare si at jeg venter barn nr 4 og er allerede alene! Ble det helt i beg av graviditeten. Dette er det jo kun du som kan avgjøre. Ville bare si at det går an.....å i tillegg kan være en stor opplevelse=)....selv om ikke alt ligger tilrette er ofte et barn et vidunder=)Masse lykke til=)=)
fru.ktbar Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg venter også nr 4 og er allerede alene som innlegger over. jeg er 14 uker på vei.
Monica_K71 Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Hei.Jeg venter også nr 4,og det er også ett ønsket barn.Vi gleder oss veldig.Hvor gamle er dine barn.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 jeg venter også nr 4. Sjokket var stort i begynnelsen, og det virket nærmest utenkelig å få dette til! absolutt ikke planlagt!!Nå har jeg ca 30 dg igjen til termin og vi gleder oss storlig. Er så glad for at jeg ikke fulgte første innskytelse som bare gikk på alle problemene....
cille74 Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 jada, vi skal også ha nr. 4, blir spennende å bli babymamma igjenn... gleder meg masse nå som jeg har vent meg til tanken og den voksende magen
Monica_K71 Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Hei.Cille. Jeg har termin i juni med mitt 4 barn,jeg både gleder og gruer meg litt,er en stund siden sist.Hvor gamle er dine barn.
Brunetta =) Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har ei på 6 år, og to gutter på 4,5 og 2,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå