Gå til innhold

Dere som er kvalme, kaster dere opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kaster dere opp, eller er dere "bare" kvalme? Går det an å ta buss og ha vanlig jobb hvis man kaster opp hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er kvalm stort sett 70% av dagen, mest om kvelden men ikke kastet opp enda.

 

vil vel si at det blir vanskelig med buss og jobb om man kaster opp hele tiden...

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kaster opp.Men har på mystisk vis ikke kastet opp på jobb ennå, kun hjemme og både morgen og kveld ... Skal ut og fly i morgen, kan bli morsomt... *gru*.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kastet opp. Er 11+2. men veeeldig uvel og ingen matlyst!

Veldig vanlig å bli sykemeldt om man kaster opp mye, men det er også en del som fikser det. Kommer nok veldig an på hvor fleksibel jobb du har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da, opp til flere ganger om dagen.. Ordentlig pusteteknikk for å ike kaste opp når jeg kjører e.l.

Fungert fint for meg ang jobben.. fant ut at jeg var gravid da jeg startet ferien, og den verste kvalmen er over når ferien er over.. Lærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, og det kan vare hele dagen! Idag kasta jeg opp på morgenen...det var ikke noe å kaste opp. Det var en lukt som utløste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har en del brekninger, men klarer ikke å ta buss, da kaster jeg opp. kaster også opp hvis jeg lukter eller ser noe ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, desverre henger jeg mye over doskåla for tiden ja! Kaster opp på dagtid, men slipper heldigvis unna med bare brekkninger utover kvelden. Men må legge meg før jeg blir for trøtt, for da starter det på igjen desverre! Men har kjøpt meg slike sea-bands og de synes jeg har lettet en del på plagene! Tips til dere som er kvalme, fås kjøpt på apoteket! Verdt å prøve =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Er så heldig at jeg blir kjørt til og fra jobb hver dag da jeg ikke klarer ta bussen. Han er bare glad for å kunne hjelpe. På jobb løper jeg mellom kunder og toalettet hele dagen. Slitsomt, men det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kvalm gjennom hele dagen..Kaster ikke opp.

Det med å jobbe, må jo være opp til den enkelte..

Foreløpig går det greit på jobb for min del, men er man veldig veldig kvalm og kaster opp, kan det jo bli ett problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikklig plaget med kvalme og oppkast.. Noen dager er det helt ille og jeg kaster opp hele dagen. Men de fleste dagene kaster jeg bare opp på morgenen og så på kvelden igjen. Var til legen i dag og hun mente at dersom det blir verre nå, må jeg legges inn.. Og det vil jeg helst ikke. Men nå er jeg bare kjempedårlig.. Er 11+2 i dag og har vært kvalm siden uke 5, kastet opp siden uke 8.

Gud så jeg ser frem til at dette går over (hvis det gjør det da...)

Håper ikke dere andre er like plaget, for dette unner jeg ikke noen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare brekninger hvis jeg kjenner en dårlig lukt eller ikke har spist på lenge. Måtte sykemelde meg pga kvalmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...