fru grim Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har kun pumpet siden tvillingene kom til verden for 3 måneder siden, synes dette har fungert helt utmerket. Den siste halvannen måneden har jeg derimot fått et slags hvitt belegg på begge brystene. Begge barna hadde trøske i begynnelsen når jeg ammet, men det ble behandlet og det virker ikke til å være det heller. Belegget er slik at det går ann å "pirke" det av rett etter pumping, er akkurat som et sår som det er blitt "skorpe" på bare at det ikke er hardt da. Jeg har også merket at det går tregere og tregere å få pumpet ut all melken, det har det gjort den siste halvannen måneden det også. Det renner bra de første 10 minuttene, men så må jeg hjelpe til med massasje fra alle kanter og mot brystvortene. Da kan jeg få ut store mengder til i alt fra 10-15 minutter til. Er dette normalt da, eller har jeg fått brystbetennelse eller noe? Det stikker litt noen ganger i begge brystene, men har ellers ingen smerter... Noen som vet om dette er normalt og slik ting skal være? Synes pumpingen er litt tidkrevende nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå