Gå til innhold

Brun utflod, noen som har erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå ca 5+4 og for to dager siden begynte jeg å spotte litt. Det kommer ikke mye, trenger ikke å bruke truseinnlegg eller lignende, har heller ikke smerter i magen. Men jeg liker ikke at denne brune utfloden kommer nå.. Hver gang jeg har vært på do,så kommer det litt på papiret. Er det noen som har opplevd dette selv? Blir litt redd..

Fortsetter under...

Jeg er 7+1 i dag, og hadde brun utflod i 2 dager for 2 dager siden. Så var det opphold i 2 dager, og nå har det begynt på igjen. Hos meg er det også bare litt, og jeg må heller ikke bruke truseinnlegg. Og ingen smerter. Jeg er også redd for dette, men har ikke gjort noe med det foreløpig siden det er så lite.

Det er ganske vanlig å spotte litt i begynnelsen av graviditeten. F eks etter at man har hatt sex, eller bare uten grunn. Så lenge det ikke er mye, og ikke forbundet med smerter, så ville ikke jeg bekymret meg :-). Jeg spottet litt i mine to forrige sv skap (hadde ikke smerter) og det gikk i alle fall helt fint! Lykke til!

Jeg har hatt brun utflod i en uke nå, og det ser ut til at det går bra! Hcg stiger, og på ultralyden i går kunne man se starten på en graviditet. (Jeg er 5+6 i dag). Så bare fostersekken, så skal tilbake neste uke for å se om det utvikler seg videre. Jeg har til og med hatt klumper i utfloden, men dette var nok bare gammelt blod.

Jeg har lest meg grønn om brun utflod på internett den siste uka, og for de fleste ser det ut til at det går bra!

Lykke til!

Annonse

Hei, jeg er i uke 9. Hadde en liten blødning for en uke siden (mest sannsynlig ifm. et samleie) og i denne uken etter det har jeg hatt bitte litt brun utflod hver dag. Ikke mye, kommer bare litt på papiret. Etter hva jeg leser skal dette være ganske normalt, så jeg er ikke veldig bekymret enda. Forhåpentligvis kan vi trygt ta med ro. Fortsetter det derimot i enda flere uker kommer jeg til å kontakte lege/ jordmor.

Masse lykke til - satser på at alt er som det skal hos oss begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...