Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Dette er et seriøst innlegg,og takk for anonymknappen!!!! Kan noen legge det over på skravle?? Jeg var på fest for 1,5 uke siden, og hadde mensen, brukte tampong. Mener at seint på kvelden så skulle jeg bytte tampong, men så var den ikke der...?? Jeg fant i allefall ingen trå å dra i, så jeg tenkte jeg måtte ha tatt den ut tidligere..var helt på slutten av mensen, så jeg trengte ikke sette inn en ny..jeg har egentlig glemt hele greien, men nå så merker jeg sånne mensensmerter mye...kan tapongen være inni meg nå, eller hadde jeg hatt betennelse eller noe da kanskje? Eller mer vondt..er ikke mye vond, bare litt ubehagelig... Går det i det hele tatt an at en tampong forsvinner langt oppi...? Gud så flaut.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Eh, har du ikke kjent etter da? Henter jeg putter tråden oppi hvis jeg skal ha på bikini el.l. men det er jo bare å pirke fram tråden med fingrene da... Den forsvinner ikke sååå langt opp at du ikke får tak i den. Syns det er litt spes at du ikke har prøvd å ta den ut...hvis den er der liksom...?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 jo har kjent etter...fant ikke noe. Lurte på om den kan forsvinne likevel...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 En sykepleier jeg kjenner fikk inn et slikt tilfelle på sykehuset. Tampongen hadde da sittet inni i nesten to uker, og venninna mi kan ennå ikke snakke om det uten å brekke seg. Det lukta visst så inn i granskauen vemmelig at både hun og legen fikk vann i øynene og kastet nesten opp. Tror nesten jeg ville gått til legen FØR det går så langt. Flaut uansett, men bedre enn å lukte helt forjævlig nedi der. (Og nå nevnte jeg vel ikke infeksjonsfare, tss osv engang..) Tampongen var forresten også grønn da de endelig fikk den ut.. Løp til legen!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Syns jeg høres litt spesielt ut jeg da men. Mener; man burde kunne klare å få den ut på egen HÅND ?? Er jo ikke såå stor plass inni der da... Og hvis jeg trodde det var noe oppi der og begynte å lukte sååå grusomt, så hadde jeg funnet den og tatt den ut! Og såå gått til legen. Men ha HI, går til legen du, sikkert lurt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 ikke noe lukt eller noe annet her. Kom kun til å tenke på det pga jeg har mensensmerter...uten å ha mensen. Men fy så flaut å gå til lege å si jeg tror jeg har en tampong i meg, og så sjekker han, så har jeg ikke...men tenkt så flaut og få den infeksjonen også da... Bare håper jeg tok den ut, og at jeg hadde glemt jeg tok den ut da jeg skulle ta den ut........... hi
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Gå til lege. Jeg hadde en operasjon der legene satte inn en tampong for blødninger etter operasjonen. Jeg lå i narkose og de glemte å si det til meg etterpå... Jeg fikk store smerter og det luktet vondt, jeg var utolig fortvilet. Tilslutt kom jeg tilbake på sykehuset etter 14 dager og legen fant tampongen, mulig jeg var pasienten til venninne legen til hun anonyme over. Det luktet forferdelig og var en utrolig ydmykende situasjon å være i... Kom deg til legen!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 menssmerter uten å ha mensen, kanskje du er gravid istedet da....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Nei, det kan ikke ha vært deg, for dette skjedde i Skottland. Bare så du slipper å tenke på det...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Takk. Kjipt å tenke på at jeg ble ett samtaleemne om hvor motbydelig jeg var, når det hele var uforskyldt og utrolig fortvilendes.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Om tampongen sitter helt innerst kan det være veldig vanskelig å få tak i den. Tråden røk på meg en gang, og det var ikke snakk om at jeg klarte å få den ut. Tilslutt brukte jeg en stekepinsett i plast (så ikke jeg skulle skrape meg opp), og da fikk jeg endelig tak på den. Og jada, jeg kastet stekepinsetten etterpå..!
high five Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en venninne som er lege og hun jobbet tidligere på ophelia-kliniken i Oslo. Hun sa at det som lukter jævligst i hele verden må være gjenglemte tamponger! Og det er slett ikke uvanlig.. Prosedyren der er få ut tampongen, ha den øyeblikkelig i tett embalasje, løp ut med den og sett opp alle vinduer på vid vegg! Det er helt ubeskrivelig jævlig lukt!!! Men dersom du etter to uker ikke kjenner det lukter av deg, er det ikke sikkert det er noen tampong glemt i dåsa
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Venninda mi fannt igjen en tampong og rester av en kondom som sprakk en gang, Hadde ligget der i ukesvis. Hadde det skjedd meg så hadde jeg nok ikke fortalt det til noen. Men vittig å høre på da hehe
Sjefsmegga Skrevet 17. juli 2007 #16 Skrevet 17. juli 2007 Hehe..får håpe det bare er hukommelsen som spiller et puss med deg Selv røket tråden på en tampong engang ( var feilproduskjon tror jeg), men alikevel klarte jeg å få fatt i endten på tampongen og fikk dratt den ut. Tror det skal godt gjøres å stappe den så langt oppi at an ikke kan kjenne med fingeren at den er der.. Men skjønner det må være ytters pinlig å ikke huske ja.. Men jeg er rimelig sikker på at OM du hadde en tamping som satt fast oppi der så hadde du garantert kjent det på lukta. Som andre skriver her, skal vist bli en vanvittig stank.og den merkes selv om synderen sitter langt oppi høna..for noe vil uansett sive ned og ut. *grøsse* Dan kan man ta bakteriell vaginose og gange med 10 MINST!!!
Northernlights Skrevet 17. juli 2007 #17 Skrevet 17. juli 2007 Det har hendt en og annen sjelden gang at vi har hatt damer på akutten med det der "problemet",ja. Det beste er nok å få det undersøkt. Den forsvinner ikke oppi livmora,men kanm sitte og godgjøre seg langt oppi....så uff,få det sjekka,du.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2007 #18 Skrevet 17. juli 2007 Bare å gå til legen å si at du satt en inn og når du skulle ta den ut var den ikke der.. du trenger jo ikke å si hvor lenge det var siden og slikt da. Si at det skjedde på fylla i helga.. Hehe. Jeg skjønner ikke hvordan en får den så langt opp at man ikke får tak i den jeg, kanskje jeg er veldig kort eller noe?? Iallefall så hender det til og med at den begynner å skli ut når jeg tisser til og med.. eller ikke skli da men..ja.. at det ikke funker å tisse med den i liksom. Hm. Lange dere er på innsiden da jenter. Hehe.
lilja70 Skrevet 17. juli 2007 #19 Skrevet 17. juli 2007 Unnskyld meg, men hallo? Jeg har aldri hørt om noen som er så laus at tampongen forsvinner så langt opp at du ikke kan kjenne den om du anstrenger deg bittelitt... Livmortappen bruker å ligge ganske øverst, men litt framme, så liksom bakenfor den burde en eventuell gjenglemt tampong ligge, og være fysisk veldig plagsom, etter å ha vært der i flere dager, vil jeg mene! Dette får meg til å tenke på en ekkel vits/sketch som gutta jeg gikk i klasse med på gymnaset brukte å vise. Det er kun i forbindelse med fødsler at ikke livmorhalsen er lukket. Ingenting større enn sædceller slipper inn i livmora, i allefall ingenting på størrelse med en tampong!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #21 Skrevet 17. juli 2007 Det her var skikkelig nasty... Hvis du driver å går rundt med en tampong inni deg så får du fader meg få den ut eller om du absolutt trenger assistanse - get it!
Northernlights Skrevet 17. juli 2007 #22 Skrevet 17. juli 2007 Skjer ikke ofte,folkens ;o) Men jeg har sett iallefall 2-3 tilfeller der damer i alle aldre har kommet til akutten med dette i løpet av 8 år. Den ene var en pensjonist...og jeg skal spare dere for detaljer!(var ikke tampong,men noe annet..)
Helene <3 Sarah Skrevet 17. juli 2007 #23 Skrevet 17. juli 2007 Bestill en time hos legen for GU, hvis den ikke er der så slipper du ydmykelsen hvis du ikke sier noe på forhånd. Om den er der.. vel da skjønner legen fort hvorfor du ville ha timen
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #24 Skrevet 17. juli 2007 takk for svar. Tror jeg ringer legen å hører om det er sannsynlighet for at den kan være der, når den ikke lukter noe nå. Er ingen lukt eller slim eller annen ekkelskap, og har hatt sex og...Som sagt, jeg kom ikke på at tampongen kanskje kunne være der før i går, når jeg fikk mensensmerter...derfor har jeg hatt sex, hadde aldri hatt det om jeg trodde den kunne være der...og mannen min har ikke merket noe, ikke jeg heller...og jeg har også leitet godt etter den. Men seriøst, tror ikke dere det hadde luktet om den var der? er 10 døgn siden nå..... Jeg skal aldri drikke når jeg bruker tampong igjen, hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå