Gå til innhold

Oppbevaring av kinderegg leker og leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere og barna deres de små leken de får fra kinderegg? I esker til utstilling lii her eller der eller? Har dere llers noen gode tips på organisering og oppbevaring av leker?

Skrevet

kinderegglekene går fort i søpla her i gården, men nå skal det sies at de ikke får mye kinderegg heller..

Skrevet

Pælm hele driten på dyng - oi, skrev jeg virkelig det? Får litt noia av alt rotet inninmellom hehe

Skrevet

Har ikke Kindereggeleker, men vi oppbevarer småting i fargerike delvis-gjennomsiktige bokser med lokk (som henger fast i boksen) fra Ikea. Kjempegreit for da kan han se hva som er i de og det er lett å holde orden på saker og ting.

Mine egne hobbysaker som sakser, bånd, klistremerker osv. har jeg i pappesker med lokk og skoesker som jeg kanskje pynter med fint papir eller maler.

Skrevet

Kinderegg-leker og andre rask-leker oppbevares enkelt og greit i spøla her i huset :)

Skrevet

Nattborsskuffen inneholder alle småting. Når den nærmer seg full plukker jeg ut en god del og legger i en eske som sår i skapet mitt. Dette gjør jeg med alle leker hun vokser fra. Spør hun etter noen av lekene, finner jeg de frem igjen hvis ikke blir de kastet/gitt bort

Resten av leker er i skuffer under sengen + stor lekekasse, disse går jeg gjennom jevnlig.

Skrevet

oppbevar alt fra kindereggene i en fast boks eller eske. Gjorde det med eldstemann sine, og minstemann har stor glede av disse småtingene nå som eldstemann forlengst har vokst fra dem. Ryddet jo litt innimellom da elstemann var liten og kastet tingene som var ødelagt eller ikke lenger ble til noe lenger. Så tilslutt ble det en fin samling artige småting, som en slags forundringspakke, som minstemann som sagt stadig leker med. (minstemann tåler ikke sjokoladen i kindereggene pga laktosen, og får ikke kinderegg, men synes kinderegg-tingene fra storebror er kjempestas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...