Gå til innhold

smerter/press og hcg nivå


misskizz

Anbefalte innlegg

har så mye press og smerter i korsrygg og litt press nederst i magen, lysken og det stråler liksom nedover lårene.. Er det andre som kjenner dette eller er jeg alene?

I uke 4 hadde jeg hcg nivå på 24... Virker som det er så svakt i forhold til det jeg leser at andre har her inne.. Noen erfaringer?

 

Rart med det.. når det første svangerskapet var SYMPTOMFRITT...

Så blir man stresset over mye rart ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det akkurat som deg. den smerten i korsryggen er helt utrolig vond:( menssmuringen begynner og roe seg litt faktisk:) jeg er 6 uker. jeg har ikke fått målt HCG nivået mitt enda. får vel ikke gjort det før i uke 8:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har også dette "problemet". Har lest alt jeg har kommet over ift til dette, og det er da visst "normalt" å kjenne press og menslignende smerter de første ukene. Jeg er nå i uke 6. Har prøvd å slå meg til ro med det, men tenker /frykter SA hele tiden. Kan heller ikke huske at 1. sv.skap var slik. (er dog mange år siden..:)) Prøver også å si til meg selv at dersom det blir en SA så er det noe "galt" med fosteret og da får vi prøve igjen.. men det er ikke festlige tanker akkurat.. krysser bein og fingre for at det går bra jenter!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff kjenner til den mensmurringen, hadde skikkelig vondt i går kveld fremme i magen nedover mot lysken ,men blør ikke, har hatt 3 sa tidligere men kjente angsten komme i går ,-men må nå få si det da at jeg har 4 friske barn og da, men synes det er litt ekkelt -rart hvordan angsten for sa kommer med en gang du kjenner noe som du ikke har kjent før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri målt det nøyaktige hcg nivået mitt..men jeg hadde akkurat di samme sympomene rundt 4-5uke, men er over nå, er 7 uker på vei nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...