Gå til innhold

Virkeligheten er en annen

Anbefalte innlegg

Hadde en helt perfekt graviditet med ingen plager og bare glede og moro.Leste masse om babyer og trodde jeg skulle bli verdens beste mamma som bare gjorde de rette tingene.kjøpte alt jeg trodde jeg trengte og la planer i alle kanter.men når babyen og depresjonen kom så ble alt annerledes.har glemt alt jeg har lest er usikker på alt jeg gjør og gjør alt jeg sa jeg ikke skulle gjøre.føler jeg mangler rutiner og ikke er konsekvent og har ikke gjort noe av det jeg har planlagt.kommer meg nesten ikke ut og virrer rundt i huset i pysjamas nesten hele dagen.skulle ønske noen hadde fortalt meg at virkeligheten er helt annerledes før jeg fødte!

Til trøst bruker jeg forumet her i de få timene hun sover:)

regner med at mange andre føler på samme måte!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9858457-virkeligheten-er-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kjenner meg ganske godt igjen i det du skriver. Husker hele det første året som en ganske så intens periode. Har vært på "barnimagen" før, men oppdaget ikke forumsidene før ungen min nærmet seg ett år... De er jo til ganske stor hjelp. Hvor gammel er babyen din nå da? Får du hjelp for depresjonen?

Min lille tulle blir 4 uker snart.og når det gjelder meg så har depresjonen blitt mye bedre!har prøvd å komme meg ut ganske mye og gjøre ting for meg selv også og nå går det mye bedre.får også mye avlastning av mann og søster og det hjelper mye.snart kommer også resten av familie og venner hjem fra ferie og regner med at det blir enda bedre da.helsestasjonen her er i motsetning til mange andre kjempebra!de følger meg opp og vrkelig lytter.ettersom jeg heller ikke ammer hadde jeg masse depresjoner pga av det men helsestasjonen her driver ikke med det ammepresset som mange andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...