♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Var på do nå, og det var litt friskt blod på papiret... Ringte legen, men de hadde kun tlf tid til klokken to idag. Hva gjør jeg???? Blir så redd, er førstegangs- så får jo helt angst av litt blod.... Hva om det er begynnelsen på en abort???
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ja opplevde det samme i går:( Det trenger ikke å være begynnelsen på en abort fordi om du blør litt. Har vært hos legen i dag og fått henvisning til Ultralyd. Huff, er så spent på om alt er bra. Ring i morgen tidlig og bestill en time hos legen din du, og spør om du kan bli henvist videre til en tidlig ultralyd. Lykke til!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Dette er merkelig! Jeg har også termin 25 februar! Da jeg var på UL i går var fosteret 2 uker mindre enn det jeg er helt sikker på at det er! I tillegg kom det litt brun utflod hos meg i går morres! På UL i går så legen litt blod i livmorhulen , men så at det ikke hadde forbindelse med fosteret! Sa at jeg ikke skulle være redd om det kom litt brun utflod, men skulle kontakte lege om det ble rødt! Sa at det var vanlig med litt brun utflod! krysser fingrene på at det går bra med oss alle 3!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Satser på at det er det samme som har skjedd hos meg. Sist gang jeg gikk gravid så blødde jeg også og da var det en blodansamling utenfor livmor. Gøy med samme termindag:) Krysser fingrene for oss alle!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Mamma for 2.gang- kjekt med termin samme dag ja. tenkte å sende deg en pm og legge deg til som venn, men du har jo ingen profil.....
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Nå har jeg profil:) Så da er det bare å legge meg til:) Spennende å se hvilken termin vi får på ultralyd..Men først må jeg få svar på dette med blødningen!!! Satser på at jeg kommer til på ultralyd i morgen...Du da, noe mer blødninger?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Nei, var kun det lille som kom. Sjekket så mange ganger nå at det kommer ikke noe mer tror jeg. Hadde sex idag morges, men har hatt det før uten at det skjer noe. Legger deg til som venn og jeg i samme slengen... Skal du på privat ul, eller henvist via legen? Jeg skal ikke til legen før 30 juli- men lurer på om jeg skal bestille en privat.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ble henvist når jeg var på kontroll i dag pga. blødning. Legen hadde vel ikke i utgangspunktet tenkt å sende meg på UL, men jeg hadde bestemt meg at det SKULLE jeg!! Orker ikke å gå i flere dager å være usikker på hva som skjer. Så lenge det har vært en blødning så syns jeg at det kan være greit å få sjekket det på en UL.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 Nå har jeg blødd litt til, er sann slimete blødning- mer som utflod med blod i. Får ringe legen igjen imorgen- de sa jeg måtte ringe om jeg blødde... Men tar det lang tid før du får UL da? Håper det ikke tar så lang tid- for det vil jeg og ha for å se spiren min.....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Hei, jeg mistet sist gang jeg var gravid. Det begynnte da med brun utfod i noen dager før det ble friskt. Legen sa at så lenge man blør mindre enn en vanlig mens så trenger det ikke bety at det er begynnelsen på en sa. Jeg hadde mistet graviditetstegnene mine og samme dag jeg skulle på ul hadde jeg kynnere/rier og styrtblødde. Håper det går bra med deg og den lille og veldig mange blør i svangerskapet. Mamma hadde mens til 6 mnd hun, tenk på det da
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Er sikkert kun litt "rester" etter blødningen, det har jeg hatt. Legen mente at jeg kunne komme til på UL allerede i morgen, "krysser fingrene". Ring legen din du og forklar situasjonen så kan han helt sikkert henvise deg til en UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå