Gå til innhold

Sulten og kvalm


Gjest

Anbefalte innlegg

Er mitt andre svangerskap og husker jo at dette var et tema sist også, men kan ikke huske at det var så til de grader plagsomt. Jeg er for tiden konstant kjempesulten og småkvalm hele tiden bortsett fra akkurat mens jeg spiser og en liten stund etter på. Blir sprø av dette her, men trøster meg med at all kvalme ga seg i løpet av uke 9 sist så jeg krysser fingerene for at det skal bli litt bedre neste uke.

 

Flere som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...sulten, kvalm og trøtt. Er litt over 7 uker, tror jeg.

Dette er også mitt andre svangerskap.

Kan heller ikke huske at det var så ille sist. Jeg er småkvalm gjennom hele dagen, og det hjelper kun akkurat når jeg spiser. (som du skrev...)

Jeg har fått dilla på tyrkisk pepper-sukkertøy. Det hjelper veldig når jeg spiser dem!..men veldig midlertidig da.(sukk..)

 

Vi får bare holde ut og satse på bedre tider snart.

Lykke til til deg da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, sulten kvalm og bare ok akkurat når jeg spiser ig en liten tid etter dette.... uke 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11 uker i dag og har det fremdeles sånn..blitt litt bedre..men fremdeles stadig sulten..og spiser jeg ikke blir jeg kvalm..veldig slitsomt..syntes jeg spiser hele tiden..har egentlig ikke lyst på mat heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Jeg er 9+5 idag. Jeg er kvalm døgnet rundt, kjempe sulten hele tiden (har blitt hekta etter is pinner), kunne sovet døgnet rundt også. Jeg jobber som sykepleier 100% og har ikke vært sykmld.i det hele tatt. Jeg begynner å bli tomt for energii selv om jeg sover det meste av tiden. =( HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER at det gir seg snart.

 

Lykke til til alle andre her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...