Gå til innhold

Er dette starten på sv.kvalmen?


Kiwi med maispire

Anbefalte innlegg

er 3+3 i dag og jeg går rundt hele tiden og kjenner noe rart i magen samt halsen. Det er ikke brekninger som du kan se på utsiden, men jeg kjenner det på innsiden uten at det kommer opp spy. Blir skikkelig plaget om natten nå med at jeg våkner og er uggen i hals/mage og må spise noe for å roe det ned, siden det kjennes ut som om jeg er sulten. Slik har det aldri vært før, og hvis jeg er sulten ellers kan jeg shite i det en liten stund til jeg skaffer mat, men nå er det skikkelig seriøst og magen må ha det NÅ!!

 

håper ikke det blir jævlig heller da men jeg kan ofre ALL spy for det som skjer, men nå er det bare plagsomt lite kvalmt:P hehe

 

krumlete skrevet, men prøv å tolk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var vel kanskje litt tidlig med at kvalmen skulle komme nå. jeg er 6 uker, og kjenner fortsatt ikke stort. de sier den som regel kommer mellom uke 6-7.. men alle er jo forskjellige:) så ikke godt å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurte bare på en ting... 3+3 skriver du, er ikke du lengre på vei da, for når du ikke er 4 uker engang skal du ikke kunne få utslag på en graviditetstest en gang, den dagen du ventet mensen er du 4 uker på vei.... man regner fra dag 1 i siste mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer ikke ,noen kan teste flere dager før ikm. det har jeg gjort 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...