Gå til innhold

Gutt / jente ??


JordbærMamma

Anbefalte innlegg

Bare av ren nysgjerrighet:

 

Har du allerede en følelse av om du skal ha en gutt eller ei jente?

Er det noen grunn til at du tror det ene eller det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt følelse av jente helt siden starten, men tror kanskje det er en ønsketenkning. Er tante til to gutter som er helt umulige og har ei veldig snill og grei jente selv... Med henne var jeg sikker på gutt i starten, men det gikk over til jente mellom 12 og 17 uker ett sted.

 

Har begynt å vingle litt nå med tanke på kjønn. Begynner å lure på om det er gutt fordi jeg føler det er litt lettere å gå gravid nå + at hårene på leggene gror noe forferdelig for tiden. Mamma sier jeg har guttemage (?). Hun må jo gjerne tolke magefettet mitt, men jeg har ikke fått noen gravidform på magen min selv om det begynner å synes nå. Er 10+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen min tror det blir jente denne gangen, kanskje fordi vi har gutt fra før?

Vi har begge bare hatt det på følelsen hele tiden, uten at vi har snakket om det før nå nylig.

 

Ellers så kan det godt hende det blir jente p.g.a. tidspunktet babyen ble laget; På dag 12 i syklusen.

Forrigemann ble laget så seint som dag 18, og han var jo gutt så....

 

Det sies at de babyene som blir laget en stund før EL ofte blir jenter, mens de som blir laget på EL-dagen eller dagen etter ofte blir gutter.

 

Ikke vet jeg - men vi kommer nok til å bli "sjokka" både gubben & jeg hvis vi står der på UL i uke 18 og får greie på at her kommer det en gutt til!

Men vi blir ikke skuffa, altså!! Gutt eller jente - samme det, bare alt er "i orden".

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt og ei jente fra før så det er det samme hva som kommer denne gangen, men jeg har en liiiten følelse av jente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hårveksten noe å si? Har nesten ikke hårvekst på leggene.

Jeg tror det blir ei lita jente, har det bare på følelsen. Er veldig likt forrige sv.skap og da ble det jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...