Gå til innhold

får alltid bare svaaakt positivt på billigstripser,flere?


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

eller er det noen som har fått sterkt positivt.har 4 svaake nå. men tror jeg må på apoteket å kjøpe meg en vanlig test altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg også fikk det men det var fordi hcg hormone var så svakt på begynnelsen , men kjøp deg en clear blue digital test dem står det gravid eller ikke gravid på med tekst , men tror nok du kan se frem mot at du er gravid får det er nå jeg i hvertfall :) tok en privat ul bare får å se det med egne øyne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det...

hvor langt p¨å vei når du tok privat UL?

tenker på det jeg å iom 2 sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok det om fredagen som var da hadde jeg 6 fullgodte uker så ikke så mye da men man kunne se plommesekken og en liten hvit prik som var babyen ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også svakt positiv på billigstripsene jeg har tatt. Er kun 1 uke og 2 dager over IKM da. Men ser det er en rosa strek og en strek er en strek sier dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også bare svake streker i starten. Tok en for moroskyld når jeg var i uke 9 og da var den enda ikke like sterk som kontrollstreken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da får jeg satse på at jeg er gravid da:) rart om 4 tester lyver å... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som hadde SA både i mai og juni da??? Sikker på at de svake testene ikke bare er "rester" av hcg fra forrige SA???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg testet først en uke før IKM, bare for moro skyld. Den var hel negativ, ingen skyggestrek en gang. Så testet jeg fem dager før ikm, da var det en svak skyggestrek. Jeg testet hver dag etter det og streken ble langsomt mer tydelig. Jeg tok vare på testene så jeg hadde noe å sammenligne med og da så jeg at de ble litt mer tydelige for hver gang. Et par dager før ikm testet jeg både morgen og kveld, og selv da ble den tydeligere.

 

Da jeg testet dagen før ikm fikk jeg en helt klar og skarp strek, men ikke like skarp som teststripa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...