Spaniella Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan er denne vognen som sportsvogn? Fordeler og ulemper? Please, har gjort et bomkjøp før, så tar imot all hjelp!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei, har denne vognen jeg, jeg bruker den med babybagen no. Jeg er veldig fornøyd med den, god å trille, spesielt i butikker da. ( som jeg liker da) Kjekt med håndbrems, det var det jeg var mest på utkikk etter på vogna jeg skulle ha( bor i en veldig bratt bakke). Jeg å er spent på hvordan den er som sportsvogn da, gjerne svar de som har erfaringa på det??
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Så på den da jeg skulle velge vogn, men valgte en annen da sportsdelen bare kan vende fremover. Ellers virket den kjempegrei...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Er det en ulempe at den kun vender framover??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 babyen forholder seg til verden ved å lese mor eller fars reaksjoner på omgivelsene. det kan ikke barnet gjøre når det sitter vendt fra deg....
kathrinemor Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Den ser jo klin lik ut som Silver Cross S4 som jeg etterlyste tidligere i dag... rip-off eller tilfeldig?
Flying Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Noen som vet hvordan denne er på vinterføre? Jeg har også vurdert den, men er så usikker. Hvordan er egentlig størrelsen på bagen? Så den på babyshop i helgen og den var utrolig lett og elegant.
motherO Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Hei, jeg har denne som sportsvogn til jenta mi. Hun er bare 9 mnd, men det går likevel greit at hun sitter forovervendt. Vi kjøpte den i juli, så jeg har ikke allverdens erfaring med den - ikke vinterføre ennå heldigvis - men foreløpig har jeg ikke noe negativt å si egentlig. Har hatt en Simo kombi før og derfor er det jo visse ting jeg savner fra den, men skjønner jo at jeg ikke kan få alt i en og samme vogn. Synes den var ganske dyr. Den koster jo 5000,- kr som sportsvogn. Vi betalte 4000,- kr på Babyshop når de hadde tilbud på den. Ryggen kan legges ganske godt ned (hadde ønsket helt ned, men men) og den er veldig lett og god å trille pga det svingbare forhjulet. Det er et smart regntrekk med, som kan settes fast med glidelås. Vi kjøpte limefarget innsats i vogna, og skal kjøpe fleeceposen som hører til. Er litt misfornøyd med at det ikke er en sele i midten, da jenta mi kan skli rett ned hvis hun ikke sitter med seler på. Nå er det jo greit, men når hun blir større blir det kanskje et irritasjonsmoment. Men, det var det heller ikke på Quinny Freestyle som vi sjekket i samme omgang som vi kjøpte S4. Som sagt, jeg ville vel helst hatt all comforten fra Simoen satt sammen i en fin 3-hjuling :-) - men det er vanskelig å få. Vi prioriterte altså en vogn som er lett å trille/manøvrere, ok liggestilling og som er lett å legge sammen i bil. Ellers er det mye detaljer på en vogn som en annen ikke har og omvendt. Vi er fornøyde så langt iallfall, blir spennende å se på vinterføre. Forhjulet kan låses, veldig bra når en skal trille frem og tilbake på stedet, og kanskje i snø - hva vet jeg. Går det gæli' tar vi bare Simoen ned fra loftet igjen i vintermånedene. Lykke til med vognkjøpet, det er en jungel der ute!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Disse vognene er veldig korte i ryggen!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Jeg har denn vogna, og er sånn ikke så veldig fornøyd. Det positive er jo selvsagt at den er veldig god å trille osv, men det negative trekker ned: Den tar veldig stor plass selv når den er sammenslått Verken full sitte- eller liggestilling Liten handlebag, vanskelig å komme til nå ryggen er slått ned. Veldig kort i ryggen. Tilsynelatende umulig å få handlet rett fottrekk til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå