barnnr.2 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 har ikke hørt om dette jeg, høres bra ut,men hvor får jeg kjøpt tøybind?
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Får hvertfall kjøpt på nøstebarn (nostebarn.no) men tror imsevimse også har (vet ikke adressen)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Eg har kjøpt ein pakke ImseVimse på mammaogmeg (dei er kvite og litt uformelege, men myykje betre enn plast) også kjøpte eg nokre funky, kule bind på www.cottontailbaby.com (WAHRmama eller noko slikt heiter dei) Kjøpte fire bind og to truseinnlegg og det kom fint under tollgrensa (handla for litt under $30) og no er jo dollaren så låg så du får meir for pengane!! Kjapp service og det gjekk kjempegreit å handle frå USA!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har kjoept fra www.fuzzibunzstore.com og fra www.lunapads.com. Pass paa at du handler under tollgrensen. De fra fuzzibunzstore er av fleece og mikrofiber, og innleggene kan "kneppes inn" i det vanntette laget, slik at det kan loenne seg aa kjoepe noen ekstra innlegg. De fra lunapads er bomull og har litt kul design. Har kun brukt dem som truseinnlegg hittil, men har stor tro paa at dette vil gaa veldig bra.
74firkløver'n Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Det finnes en svensk produsent som heter Ecosoft. De er jeg veldig fornøyd med. Husker ikke web adressen.
74firkløver'n Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Hei fant adressen til EcoSoft. http://home.swipnet.se/ecosoft/ Prøv dem, anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå