Gå til innhold

Ikke noe kjære mor for gutta i heste verden.......

trollet66

Anbefalte innlegg

Litt utenfor vårt tema kanskje ;) - dog i samme gate.....

Hoppa mi ble inseminert lørdag og i dag med ny hingst(!), da det viste seg at den vi opprinnelig valgte ikke hadde levedyktige svømmere.... Kan ikke være så trofaste i hesteverden nei.......

Vi krysser fingre og tær for at det blir klaff denne gangen, vi fikk se en skikkelig gjeng med soldater i mikroskopet, hehe ganske morsomt i grunn....om 3 uker vet vi om det har vært klaff, og så etter ytterligere 3 om fosteret velger å bli.....

Håper at hoppa overtar stafettpinnen nå, det er bare 9 dager igjen til jeg skal ha ks.

Jeg gleder meg veldig til å møte huleboeren, men føler meg samtidig på en måte ikke klar....... Har jo gått 2 uker over med de to første, og føler at en uke før termin er for tidlig..........

Fortsetter under...

er vel ikke noe kjære mor for gutta i vår verden heller enkelte ganger *hehe*....er ofte imponert over sambo at han ikke sparker meg ut på rævva..... ;) Er ikke like enkelt å være mann.....ivertfall ikke her i huset ivl jeg tro. Men han er stort sett tålmodigheten sjøl...og vet ikke hva godt han skal gjøre for "stakkar" meg.

Håper hingsten din hadde svømmeføtter så de kom fram til hoppa....og så ønsker jeg deg lykke til med KS......

Kan jeg spørre et pers. spm. Har du valgt KS selv? Eller er det spesielle grunner til KS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...