Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 uker på vei og i dag har jeg blødd endel og dro til legen med en gang.Ble så sendt til ullevål til ultralyd og det viste seg at alt sto bra til med prinsen vår. Det som har skjedd er at morkaka ligger litt langt nede sånn at gullet vårt sparker mot livmorhalsen og det gjør sånn at jeg har blødd. Hvis jeg forsto legen riktig da....Men det viktigste, var alt så bra ut! skal til ny skjekk i uke 30 for å se at morkaken ligger bra og at det ikke er fare for en for tidlig fødsel. Men hadde ikke trodd at jeg skulle begynne å blø når jeg er så langt på vei og det var en sinnsyk jævelig følelse for å si det mildt! var sikker på at nå går det galt,men det gikk bra og det er sikkelig trøkk i prinsen vår.....sov godt jenter....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9854757-neeeeei-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå... så ekkelt da. Veldig bra at alt stod bra til med den lille. Mye man ikke vet om altså. Jeg var selv en tur på Ullevål for to uker siden. Våknet med noen grusomme smerter i magen som ikke gikk over. Hadde "kramper" hvert 5 minutt, og tårene trillet. Det var en forferdelig opplevelse... Jeg tenkte også at nå, nå går det skikkelig galt. Heldigvis stod alt bra til med lille jenta mi og.

Lykke til da..... og god natt.

Så bra at alt var i orden da:) Er mye som kan skje som man ikke vet om nei, og skjønner godt at du ble redd, det hadde jeg blitt også. Bra du fikk time så fort begge stedene da, da føler man seg ivaretatt og at de tar dette seriøst. Men uansett supert at alt var bra:) Blir jo litt mere overnervøs nå hvis det skal skje nå, nå er jo babyen våres så store blitt:) Lykke til og håper det ikke skjer igjen:)

Det var godt å høre det gikk bra..........Man blir så redd når slikt skjer...

Og nå som vi er kommet så langt hadde det vært ekstra vondt om noe skulle skje............

Håper du slipper flere episoder, men godt de tar deg på alvor og at du blir undersøkt.....

Det er en lettelse etterpå.Man blir såååå glad og helt i himmelen fra å være helt nede i bånn av bøtta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...