Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Del Skrevet 16. juli 2007 har noen tips til noe som kan gi meg en kickstart på slankern? jeg trener og går turer hver dag,men jeg er sabla stor, så jeg sliter med å klare store økter. fins det noen slankepiller eller noe som jeg kan bruke i tillegg til mosjon som hjelper? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9854470-jeg-er-feit-og-slanker-megmen-jeg-g%C3%A5r-ikke-ned-i-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slankehjelper'n Skrevet 16. juli 2007 #2 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei hei! For å gå ned i vekt, så mener jeg at det er viktig å legge seg på ei linje som du kan leve med, altså ikke slankeKUR. En kur, samme hvilken strategi, vil føre til sprekk og vektøkning, og så er du i gang på jojo'en. Her er tips som jeg av erfaring vet at virker: Pass på å holde forbrenningen oppe! Ikke la det gå for lang tid mellom måltider. Spis gjerne fett, men ikke sammen med karbo. Del måltidene opp i enten protein+karbo, eller fett+protein. Da kan du egentlig spise alt, bare ikke alltid i den vanlige kombinasjonen. Hvis du nekter deg visse typer mat, så øker sjansen for en sprekk. Ikke spis så sent på kvelden. Start gjerne dagen med kokosfett eller nøtter, det setter fart på fettforbrenningen. Gjerne med litt kaffe/te og så en gåtur. Pass også på å spise variert, slik at du får alle næringsstoffer. Mangler du noe, så ødlegger det for kroppen. Drikk mye vann. Kutt alt av light-produkter og spis heller vanlige produkter. Light-produkter gjør deg sulten, og har mye e-stoffer som ikke er noe bra. Bestem deg for en meny, og følg den. Ikke tenk så mye på slanking ellers i løpet av dagen. Ta gjerne omega-kapsler, og Phase2 Karboblokker til de måltidene som har karbo. Tror ellers ikke at det er så mange slankepiller som er spesielt gunstig. Kokosfett har en fettforbrennende effekt, som kan hjelpe. Kutt hvete! Bruk heller spelt hvis du må ha pasta eller brød. Men kutt mest mulig av disse raske karbo-produktene. Jeg ville ikke anbefalt ketose, altså, for hjernen trenger karbo for å fungere. Dessuten er ketosekuren en kur, noe jeg er prinsippielt i mot. Men det fungerer veldig bra å bare kutte/redusere raske karbo. Frukt og grønnsaker er bra, det har også mye fiber som metter og renser tarmen. Ta gjerne kontakt for flere råd, hvis dette høres ut som kan passe for deg. Jeg kan gjerne komme med forslag til måltider. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9854470-jeg-er-feit-og-slanker-megmen-jeg-g%C3%A5r-ikke-ned-i-vekt/#findComment-9854795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboAmma Skrevet 18. juli 2007 #3 Del Skrevet 18. juli 2007 En ting er hva du spiser, men uansett så er regelen sånn at energiinntaket må være lavere enn energiforbruket hvis du ønsker å gå ned i vekt. Sånn er det bare. Dvs trening er kjempe viktig! Og gåing er ikke trening, det er mosjon. Få opp pulsen skikkelig. hvis du går så gå i bakker i hurtig tempo til du blir anpusten, ro ned tempoet men la tempoet bare være rolig halvparten av den tiden temopoet er høyt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9854470-jeg-er-feit-og-slanker-megmen-jeg-g%C3%A5r-ikke-ned-i-vekt/#findComment-9872284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Del Skrevet 2. august 2007 Er du veldig stor, så ville jeg anbefalt svømming, siden da sliter du ikke på ledd og slikt, og det blir letter for deg og få en effektiv trening.. Også, ja man kan spise fett - du SKAL spise fett, men greia er jo det å holde seg til flerumettet fett istedet for mettet.. Fisk, kylling osv.. Kylling har kjempe bra fett - enumettet - så lenge du ikke spiser skinn.. Og spis fiberrik mat, for å holde fordøyelsen oppe, om du spiser frukt hjelper fruktfiberen kroppen med å få ut fettet.. Og masse masse vann selvfølgelig Og spis jevnlig, helst hver 3. time små måltider istedet for store.. Cluet er vel egentlig og aldri være helt helt mett, og aldri bli ordentlig sulten.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9854470-jeg-er-feit-og-slanker-megmen-jeg-g%C3%A5r-ikke-ned-i-vekt/#findComment-9985268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå