Gå til innhold

Nesespray


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det trygt å bruke Zymelin nesespray?? Har hørt man skal holde seg unna Otrivin..og nå sitter forkjølelsen hardt her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er avhengig av nesespray, og har brukt både otrivin og zymelin iløpet av svangerskapet... Lille jenta mi har det fint hun! Om det er så stor forskjell vet jeg ikke, men zymelin virker litt mildere enn otrivin...pleier bli så sår i nesa av otrivin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja,veit hva du mener:-D hadde ikke klart å sove et dugg hvis ikke det hadde vært for den nesesprayen! Måtte slutte røyke, men nesesprayen fikk ingen ta fra meg:-P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja dette er ny rekord for meg! har ikke brukt nesespray på 11 uker, og DET er lenge! Gleder meg til eterpå, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, du må passe på å ikke bli avhengig sånn som meg!! Jeg har jo blitt kronisk tett i nesa jeg nå...blæ! Får håpe ikke bebisen kommer ut med tett nese:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt flere tusner kroner på nesespray:/ men har vært "clean" i et døgn nå:P Det er bra det;) jeg vil vende meg av det men siden jeg har støvallergi og pollenallergi samt matallergi så tærer dette noe j*vlig på!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...