Beibi82 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Vi var på UL i forrige uke (5+6), og fant ingen hjertelyd. Legen ba meg ta det med ro, at det var normalt så tidlig. Men nå klarer/tør jeg overhodet ikke glede meg........ =( Tør ikke skape noen bånd til spira i magen. Andre som føler det sånn?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 kjenner meg igjen her ja! Mistet i SA i mars, og ble gravid igjen i mai. I dette sv.skapet har jeg hatt litt små-blødninger, ikke nok til at jeg har ringt legevakten, men allikevel.. Nå er jeg 11+3 og klarer nok ikke å slippe gleden løs før jeg har vært hos legen og fått vite at alt er ok.
dolly29 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Tror det er litt tidlig å høre hjertelyden enda. Jeg skal ha ul i uke 7 og legen der mente at det ikke var vist før da det var for tidlig...
Beibi82 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar.. Ja, jeg trodde jeg var to uker lengre på vei.. ellers hadde jeg ikke bestilt UL så tidlig. men men.. bortkastede 600kr >.< Fikk se fostersekken da. Bestilte ny time 20.aug, men det er så leeeenge til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå