liljepike med spire:) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hvordan gir dere tabletten, og når på døgnet? Da mener jeg losec mups!!! Vi har gitt på kvelden sammen med melk, så leste jeg isted at det skal gis på morgenen og IKKE sammen med melk.... Men det er den eneste måten jeg får det i han.... Noen råd? den skal visst verken knuses eller tygges.....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hmm..nå må jeg teke litt..vi ga medisin på morgen ja,og blandet det i eplesaft,noe annet var ikke aktuelt,men eplesaft med sugerør gikk bra. Det skal ikke blades i melk,og tabeletten skal heller ikke knuses,pga det er bittersmå kapsler inni der som ikke skal knuses.. hva med å prøve litt youghurt å løse tabeletten opp i det.. husker det gikk vel 1uke før vi endelig fant en måte å gi det på. dere har vel allerede funne en måte,er jo lenge siden du skrev innlegge ser jeg nå. hvordan går det? =)
Bellanotte Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Vi gir om morgenen og tabletten løst opp i saft eller juice på flaske. Bare pass på at væsken må drikkes opp innen en halvtime, så jeg pleier ikke å fylle flasken full. Da venter jeg heller til han har drukket opp alt for så å gi mer. Da vet man også at han har fått i seg all medisinen. Hos oss ble alt supert etter å ha begynt på Losec, så håper alt blir bra hos dere og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå