Gå til innhold

Litt nervøs


Ninemi

Anbefalte innlegg

Skal til UL imorn. Hatt sterke magesmerter de siste dagene. Kjennes ut som en kniv som stikker meg i magen. Legen mente jeg burde dra på UL, så da gjør jeg det. Men jeg føler at alt er normalt og at den lille har det bra, så har et stort håp om gode nyheter. Men klarer ikke slappe helt av. Vet at det er normalt med magesmerter, men mine blir bare verre og verre. Må ligge på rygg med bena opp mens tårene spruter. Noen andre som har hatt slike sterke smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt om flere som har hatt sterke smerter. Bra at du får det sjekket opp, og håper at alt viser seg å være i den skjønneste orden.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ikke godt...Kjenner litt igjen fra forrige svangerskap. Fikk sååå vondt i magen (livmoren) og trodde seriøst at jeg kom til svime av, midt på fjellet. Dro til hotellet tok 2 naproxen og en panodil la meg til å sove. Gikk over etter blunden, men fy f**** så vondt det var. Sambo sa at all farge forsvant fra ansiktet mitt...

 

Godt du får sjekket det opp. vet jo aldri hva sånne smerter kan være. Antagelig livmoren som strekker seg...(det var det som var med meg, tror jeg=o) )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...