Gå til innhold

hjeeeeellllp


mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

jeg er 6 uker og begynte nå å blø litt når jeg var på do!!!! skal jeg ringe legen i morgen tidlig!!! skal til legen på onsdag!!!(legetime)

 

er ganske redd for at noe er galt nå ja!!! sambo sier det er vanlig å blø litt men klarer ikke å slå meg til ro!!! har hatt murringer i magen i hele dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uvanlig å blø litt eller ha murring. Spesielt etter samleie kan det komme blod. Men hvis blødningen vedvarer og blir større må du komme deg til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har jo ikke hatt samleie da! begynte bare brått å blø litt.... har også hatt mye utflod....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan trøste litt...

 

er som anonym sier. behøver ikke å bety noe. Hadde en del blødninger fra jeg testet pos og helt opp til forrige uke, da ga det seg litt.

 

Du skal se det går bra. Blødningen kan komm av stress også, har jeg hørt, kan ha hørt feil da...men prøv å ikke tenk så veldig mye på det.

 

Klarer du ikke så får du ringe legen i morgen og høre hva du skal gjøre.Ber deg nok vente til onsdag, men man vet jo aldri...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ringte legen på morran idag og fikk time nå i dag kl 13.30. heldigvis! kan de se noe på UL nå eller er det for tidlig (6 uke) ???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

var hos legen idag og ho henviste meg videre til tidlig ultralyd!!!

 

blodet er mørkt noe klumper men inger smerter! kunn svaaaake svake murringer innimellom!!!

 

hvordan lyder det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...