**synne** Skrevet 16. juli 2007 #1 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei! Lenge siden sist! Hvordan går det? Hvor stor har Sindre blitt? Ruller han rundt? Vil han sitte? Er storebror sjalu? Spør og graver..hehe... Hvordan har formen vært? Har du helsa i behold? Min Sindre ruller fra mage til rygg, og vil dras opp for å sitte. Syns det er gøy å få til å holde hodet selv. Han elsker oppmerksomhet, og er en veldig blid gutt. Han liker godt å ligge på magen og kikke. Og når han får ligge med nakne bein er han storfornøyd Vet ikke hvor stor han er nå, skal på kontroll på mandag igjen. Er leenge siden vi var å målte sist. Storesøster er fremdeles sjalu, men det skjer så mye nå at hun har glemt det litt. Blir spennende å komme hjem igjen.. JEg har endelig fått tid til å drive litt med håndarbeid igjen på kveldstid. Han legger seg mellom 20 og 21.30. Og jeg har overskudd til å sitte oppe til 01 av og til. HErlig å ha litt tid for meg selv... Men klør jo i fingrene nå når vi er på ferie. Har ikke noe med meg, og har blitt skikkelig hekta på å sy... Vurderer å dra fram mamma sin maskin -bare jeg finner noe gammelt laken å sy med..hehe... I morgen skal vi til bergen, er meldt skikkelig drittvær, så får finne oss et kjøpesenter og traske der istedet... NEi, nå er det filetering av fisk... :s Gleder meg til å høre hvordan det går! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9853617-april-susan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juli 2007 #2 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei ja=) Lenge siden sist=) Har hatt dåp i helgen også har Simen ferie fra barnehagen,så har knapt hatt tid til å være her =) Skal på 3mnd kontroll med Sindre neste tirsdag,så da får jeg vite hvor stor han er,men han er en stor gutt,hehe =) Han ruller ikke,ser ikke anntydning til at han vil heller,men han har en favoritt side så vi går til manuell teraput pga det,så jobber med å få han til å trene med nakken,for når vi legger han på mage vil han bare kose,så da sovner han,hehe,liker å ligge på mage å sove,men ikke særlig for å trene nakken,han liker å sitte på fanget,eller halvsitte blir det vel,slik satt han på søndagen å fulgte med på preken til presten hehe =) Simen er vel ikke direkte sjalu,men får til tider litt sjalusi,blir litt brå mot lillebror,men det går bare godt egentlig =) Formen min er sånn som så,noen dagen svimmel og sliten,mens andre dagen er bare knall dager =) Skal til legen når jeg får tid til for å ta ny blodprosent,så håper den har steget =) Her "legger" Sindre seg i 22.00 tiden,da er det liksom kveld,men ligger i stua i reisesenga så er det bare opp for mat i løpet av natten,men enkelte dager er det nattevåke uten like..huff.. men nå skriker begge to her..hehe =) Vi snakkes =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9853617-april-susan/#findComment-9856426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå