Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Den funker ikke, får ut 10ml, har ammet i 8mnd nå og vil venne guttungen til flaske. Tenkte kanskje han tok flaska lettere om det var min melk i den. Noen som har råd?
Matja Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har pumpen til avent og tok ut den plastdingsen som er inni den som du tar rundt puppen. Da gikk det mye bedre for min del iallefall. Fikk ut mye, men du må passe på at du ikke får brannsår. Jeg fikk ikke det da. Prøv med sånne dråper fra apoteket som du tar inn i nesen 10 min før du skal pumpe deg, da skal melken renne lettere. Jeg masserte også puppen samtidig som jeg pumpet. Litt vanskelig i begynelsen, men da kom det masse. Håper du kan bruke noen av tipsene
VinterSol+2 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 hei! et lite råde fra en tidligere "fullpumper" ; for det første tar det litt tid før melken kommer når du pumper, så bare pump rolig og jevnt i begynnelsen. når utdrivningen har begynt, så kan du klemme på melkekjertlene der hvor du kjenner de er harde, da får du ut mer melk. det er stor forskjell på pumpene, så du får prøve deg litt frem med feks hvordan du plasserer brystknoppen i "tuben". brystet ditt er nok "vant" til hvordan barnet ditt suger, og kan hende suger babyen litt skjevt, feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå