Gå til innhold

Noen som vet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL idag etter å ha blødd noen dager. Fosteret var dødt og jeg fikk noen tabeletter som jeg skulle ta når jeg kom hjem slik at alt skulle komme ut. Nå har jeg tatt tabelettene og hatt veldig ondt med mye blødninger å noen "klumper". Hvordan vet jeg at alt kommer ut? Fikk ikke beskjed om noen ny UL eller undersøkelse. Noen som vet om jeg har krav på det? Eller skal jeg bare regne med at alt kommer ut?

Fortsetter under...

Det var trist å høre. Hadde en MA for tre uker siden selv. Jeg var vel en 7,3 uker på veg, men fosteret hadde nok dødd en til to uke før det. Jeg fikk tabletter som jeg skulle ta, første dose en kveld - og ny dose et par kvelder etterpå. Deretter fikk jeg oppfølgingstime to uker etterpå med ul lyd for å være sikker på at alt var normalt. Jeg trengte ikke ta begge dosene da legen sa at dersom jeg hadde blødd en del så skulle ikke det være nødvendig. Synes opplevelsen var så ubehagelig at jeg tok bare en dose - og håpet på det beste da jeg troppet opp på sykehuset. Da så alt veldig bra ut heldigvis. Synes absolutt du skal be om en oppfølgingstime. Håper det går bra med deg og at du snart blir gravid igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...