Gå til innhold

April: Noen kortlagere/scarappere her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så morro da:) Har bestandig likt og lage album , men har nå i det siste begynt å lage egne kort. Kjempegøy. Har ikke så mye fancy utstyr, men vurderer å kjøpe meg slik tang eller maskin til å stanse ut figurer.

Har du slik maskin?

Hva bruker du når du lager egne kort? Tenker på materiale til pynting o.l :)

• 2 uker senere...

Ja!!! Jeg har laget kort i 3-4 år, og det er kjempegøy!!!

Har etterhvert myyye utstyr, men jeg har med vilje unngått å kjøpe QuicKutz-tang til å stanse ut figurer (fordi det blir dyrt ettersom det er så utrolig mange stanseprodukter som man bare mååå ha i tillegg). I stedet har jeg kjøpt stansetall og -alfabet fra Panduro, og er godt fornøyd med det.

Ja det er kjempegøy å lage kort. Har kjøpt meg tanga selv og:) ar skinnimini alfabet som er perfekt til kortlaging (synes jeg) + at jeg har noen figurer:) Synes de er kjempekjekke å ha i albumet også:)

Er forresten en her inne på dib som selger sin QC tang for 200 inkl. porto...hvis du vil ha en billig en;-)

Annonse

Ja, jeg både scrapper og lager kort.Er designer for en lokal scrappebutikk, og jeg scrapper hvert ledige øyeblikk...

Det er Stempelmesse i Sandnes 8.september hvis noen er interessert! Messa er kanonbra, både for folk som scrapper og lager kort, og for folk som er nysgjerrige på hva det er og som vil friske opp litt i fotoalbumene sine... En fantastisk kjekk hobby som kan anbefales på det varmeste! Jeg begynte i februar i fjor for å få et litt mer personlig preg på fotoalbumet til Maja, og siden har det ballet noe voldsomt på seg... Har 6 alfa til QuicKutz-tanga + over 100 figur dies... Har i tillegg kjøpt meg CraftRobo, en slags printer som skjærer ut bokstaver istedet for å printe dem... man blir hekta, og det er vanvittig gøy med alle disse små duppedittene og all pynten... Litt sånn "pressssssscious"-forhold til tinga, he, he...

• 2 uker senere...

He, he, ja Maja har til og med eget utstyr, og sitter og sverter på kanter med stempeloute og limer på stæsj til den store gullmedaljen! Hun elsker å putte i brads og splitte dem på kaksiden og maser stadig om vi ikke kan gå på kontoret og lage kort... Kanonkjekt med en slik ting å holde på med sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...