Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 mener rica nidelen har basseng! :-) (og det er MYE flottere enn royal garden, som etter min smak, begynner å bli temmelig slitt)
Ioren Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Finner ikke noe på Rica sine sider om at de har basseng, og kan ikke huske det fra da vi var der på omvisning for et par år siden heller... Men flott er det ja
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Du får ringe nidelven og spørre da vettu! :-)
Ioren Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Samboern min gjorde det nå, de har ikke... Så vet dere det =P
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, okei! :-) Da må det være et annet hotell jeg var inne og så på! For et par uker siden var jeg inne på alle hotellene i trondheim for å sjekke ledigheten, og da var det ett av de jeg så hadde basseng! Men har da ikke peiling på hvilket! ;-)
boble <3 Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Nei Rica har ikke basseng, men de har rabbatkuponger til pir badet om man spørr i resepsjonen. Britannia holder på å bygge ut en spa avdeling nå, men vet ikke hvor langt de har kommet. Blir basseng der etterhvert iallefall:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå