Gå til innhold

Sykemeldt


♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb nå, kvalm som søren og vanskelig å gjøre det man skal. Er ferdig klokken ni... Trøtt er jeg og.

 

Men lurer på om jeg må krype til korset og ringe legen imorgen, og be om en sykemelding. Har ikke vært til første kontroll enda, er i uke 9- den er planlagt i uke 11.

 

Sett endel på de kjerringrådene, men vil helst ikke stappe for mye inn- eller kjøpe for mye hvis det ikke hjelper. Ønsker jo det beste for den lille som er inni der...

 

Føler jeg må spy hele dagen, spes etter jeg har spist. Men har ikke spydd enda, så det er jo bra.

 

Pliiiiis hjelp jenter, jeg er såååå lei nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 10 og er sykemeldt men prøvd litt postafen og det hjelper tro meg!!! står ikke at det er farlig men prøv forsiktig du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postafen er vanlig reisesyketabletter. Kan jo si at det ikke hjalp meg noe som helst i mitt forrige svangerskap, men nå spydde jeg døgnet rundt i en hel måned også.Men du bør selvfølgelig teste for sikkerhets skyld........Kan jo si så mye at jeg ikke ble frisk før jeg hadde ligget en uke på sykehus med intravenøs væsketilførsel. Var ikke så hyggelig akkurat. Men det gikk jo bra til slutt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege anbefalte postafen. Var kvalm døgnet rundt for noen uker siden. For meg hjalp det veldig! Første en eller to gangene tok jeg 1 pille, så var det noen dager jeg tok bare en halv en. Etter bare noen dager forsvant kvalmen helt, men det er mulig at den hadde gjort det uansett da. Var i uke 9 da, og hadde vært kvalm i en 3 uker, men bare veldig kvalm hele tiden den siste uken.

 

Nå er jeg i uke 11, og merker ikke så mye til det mer. Fortsatt noen matvarer jeg absolutt ikke har lyst på, men ellers er jeg fin.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...