Gå til innhold

jeg har råd mot kvalme og oppkast :)


Har to herlige gutter!

Anbefalte innlegg

selv har jeg kastet opp morgen kveld og natten nå i 4 uker og prøvd sea bånd, ingefær...

 

men nå spiser jeg hfør jeg lir sulten ca annen hver time og tar en halv postefen i døgnet ca...og den posafenen den hjelper :)

ikkke kaste opp idag eller vært kvalm..og tror det er greit man tar det men med måte. Har rådført meg med lege og de kan ikke påvise noe negativt med postafen men jeg er forsiktig og tar bare en halv hver 12 time/døgnet og det vil jeg anbefale !!

 

er selv 9 og 3 dgr

 

lykke til alle sammen :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, hadde jeg hatt en fleksibel jobb hvor jeg kunne snike til meg en skive eller to, så hadde det vært toppen...

 

Men jobber nå i en butikk der det er lite folk og ikke noen form for mulighet til å spise annen hver halvtime..=o( *snufs*...Må bare jobbe noen uker til og sykmelde meg til kvalmen går over...Frister veldig, men kan nesten ikke gjøre det..

 

Får se hva som skjer fremover, om jeg forteller tidligere enn planlagt eller om jeg venter og får leve med denne "driiiten"...=o) (kvalmen altså=oD )

 

Men skal prøve rådet ditt=oD

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig..

min jordmor anbefalte faktisk postafen mot kvalmen. ho sa eg bare kunne bruke de som anvist på pakkningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også i butikk, og klarte ikke anstrengelsen i de første ukene.. måtte fortelle sjefen og bli sykemeldt! Ingen mulighet for fleksibilitet på jobben, så da måtte det bli sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig dritt... Har akkurat startet, har ikke jobbet 2 uker en gang så får ikke sykemelding ennå heller... får se det ann ut uken, hvis det ikke har gitt seg noe, tror jeg skal ringe jordmor og høre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...