Gå til innhold

jippi, testa positivt i dag..


3 gullskatter

Anbefalte innlegg

viss alt går etter planen nå, så får jeg nr. 2 i slutten av mars. Å så vi gleder oss. Hadd helt glemt ut hvor koselig det er å være gravid. Går bare rundt og smiler dagen lang... Hva med dere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her,slutten 24.mars. når har du termin da? tør ikke smile så mye pga 2 sa på rad,men håper på att alle gode ting er 3:) har en sønn på 16 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har 28. mars. i alle fall etter terminkalkulatoren på babyverden. Trodde det var en her også... Det er alltid litt utrykt i begynnelsen pga SA og lignende. Har også hatt en tidligere. Men det var før jeg fikk sønnen min som er 20 mnd. Tenkte faktisk ikke så mye på det da, for det svangerskapet var ikke planlagt. Selv om det selvfølgelig var trist. Hadde det skjedd når jeg var gravid med gutten min eller nå hadde jeg blitt knust, for å si det mildt. For det er tristere når det er så inderlig ønsket. Men krysser fingrene for at det går bra, med oss BEGGE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for oss begge jeg også:) håper virkelig på en til vi også:) blir evt. marsbarn begge da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke si så masse til noen før de første 12 ukene har gått jeg da ...er litt redd for SA ... men første svangerskapet gikk strålende så ...har 6 uker av bekymringer igjen ....da skal jeg gi slipp på gleden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det holder jeg med deg i. vi sier heller ikke noe til familie og venner før det er gått 12 uker. og i tillegg så kommer jeg til å betale for en tidlig ultralyd for å se at alt er i sin skjønneste orden før vi slipper bomben til resten..

Får håpe jeg klarer å holde meg da, det gjorde jeg ikke sist... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vel termin rundt første mars...Hadde det ikke vært for kvalmen så tror jeg nok ville ha gått å gliset hele tiden...

 

Men ikke lenge til den er borte da=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...