Gå til innhold

Hjelp, jeg kjenner ingen ting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24+4 i dag og den siste mnd har lille junior her vært særdeles aktiv, men spesielt de siste ukene.

Det har vært spark og annen bevegelse i hytt og pine, til alle døgnets tider.

Det er nesten så jeg har blitt litt sliten til tider. Men så i går så merket jeg svært lite til den lille.

Telte kanskje totalt 5 svaaake spark løpet av heeele gårsdagen.

Dette syntes jeg var litt skummelt, men ville se ann til i dag om det ville bedre seg.

I dag har jeg ikke kjent noen spark...

Bør jeg bekymre meg?

Skrevet

Så lenge du kjenner noe skal det ikke være noe å bekymre seg om, men hvis det går en hel dag uten noe som helst hadde jeg nok tatt en tlf til fødeplassen - bare for å sjekke. Bedre med en for mye enn en for lite telefon. Også slipper du å gå å bekymre deg. Lykke til :-)

Skrevet

Hei

Er jo ikke alltid barnet er så aktivt.. prøv og dytt litt nede ved magen,så kanskje du vekker den:)

Har blitt fortalt selv av min mor når hun gikk med meg,at jeg var utrolig rolig,så var dager man ikke kjente mye til meg heller..

Men ikke bekymre deg, går nok bra skal du se,du har jo kjent til den:)

Jeg kjenner ikke noe hele tiden jeg heller,og vi er like langt på vei,men var på ultralyd her om dagen,og da så jeg at babyen sprellet som bare det,men jeg kjente det ikke..

Skrevet

Jeg er 23+2 og har det akkurat som deg. Det har vært fullt kaos dagen lang og jeg har kjent tydelig liv i noen uker nå, men de siste to-tre dagene har det vært så vidt jeg har kjent noen svake dytt en gang i døgnet kanskje. Det er skikkelig ekkelt, men tenker som deg at jeg vil se om det blir bedre først, kommer kanskje an på hvordan den ligger?

Jeg kommer til å ringe jordmor i morgen for å få høre råd fra de som virkelig kan dette og som undersøker oss hvis de mener det er tryggest både for mor og barn. Ingen vits i å gå og være bekymret hvis vi kan få et kjappt svar.

Alt går nok bra. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...