Gå til innhold

Hvor mye kan man skrive i en giftering? Hva står det i deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor mye plass er det??

Vi skal tenke ut noe spes til hverandre som vi vil skal stå i gifteringen til den andre, men jeg lurer så på hvor mye det er plass til?? Bruker jo pitte små bokstaver antar jeg.. Har ikke undersøkt med gullsmeden ennå.

Hva står det i deres, så kan jeg se for meg hvor mye plass det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min ring står det : Min .... 28.8.98.

Det er plass til mye mer. Dette tar vel i underkant av en fjerdedels plass i ringen.

Skrevet

i min står forlovelsesdatoen og bryllupsdatoen i tillegg til "kjæresten din" ;o)

Skrevet

I min står det Amor Vincit Omnia (kjærligheten overvinner alt)

det tar ca 1/3 av ringen... Skal gravere inn dato etterhvert..

Skrevet

kun datoen i våre ringer..

i forlovelsesringene sto det din ---- og dato.

Skrevet

Åå.. så det er plass til såpass mye ja :-))

Så flott!

Skrevet

Vi har hverandres navn på utsiden av ringene... han har mitt navn, skrevet med min håndskrift, og jeg har hans navn som er skrevet med hans håndskrift. - Inni ringene har vi det vanlige...din... dato, år. ( forlovelsedato og bryllupsdato).

Skrevet

Det kommer ltt an på hvor store fingre man har faktisk og hvor liten skrift man vil ha. Man kan få mye i med bitteliten skrift. Vi har plass til en liten stening i min. med ganske stor skrift, jeg har små fingre og da brukte jeg 2/3 av plassen. Kunne fått plass til mer med mindre skrift:)

Skrevet

i min står det: din XXX 1.1.2004/16.7.05

har samme ring som vi brukte da vi forlova oss.. så datoen før skråstreken er forlovelsesdato, og den etter er da vi gifta oss!

(og noen legger kanskje merke til at vi har bryllups dag i dag?? Sitter her mens mannen min er å kjøper ovveraskelse til meg:o) :o))

Skrevet

I våres står det Evig din *** + dato :)

Skrevet

I våre står det Alltid din M-----, 00.00.0000, har bra plass til en dato til (bryllupsdatoen mangler enda)

Skrevet

i våre ringer står det: for ever you'rs

og vi planlegger om noen år, å få skrevet utenpå ringen: still the one

Skrevet

I min ring står hans navn & mitt navn + bryllupsdatoen. I hans ring står det i omvendt rekkefølge, mitt navn & hans navn + datoen. Altså Per & Kari 07.07.2007 (eksempel). Det er 7 bokstaver i det ene navnet og 8 i det andre.

Skrevet

Min ring er "full" nå, da det står "Din torbjørn 14.2.02 - 20.7.02" men eg har en liten ring da. min kjære sin, er det enda plass til no, for hannes er større enn min da..

Skrevet

I våres ringer står det "come what may"!

Kunne skrevet mye mer for det er plass, men ville nå bare ha denne strofen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...