Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har sett ulike typer av Quinny Zapp på markedet,-med fire hjul og med tre hjul (www.quinny.com. www.kiwi-kid.com)l. Har til og med sett Zapp med nedfellbar rygg brukt på (www.finn.no). Jeg lurer på om dere vet hvor jeg kan få kjøpt den typen som har nedfellbar rygg?? Håper på svar!
Miamed4mannpåvei Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Den med nedfellbar rygg hadde jo hun dama fiksa selv. Hun hadde sydd om trekket (sydd inn mer stoff). Ellers tror jeg ikke zapp kommer med nedfellbar rygg desverre.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Sjekk ut mutsy spider eller tfk buggster, ligner zapp - men med nedfellbar rygg. Tror også jeg har sett en annen vogn som ligner zapp, men med liggestilling, men husker ikke navnet....
Minnie Mom Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Har også sett at det nå har kommer Zapp med 4 hjul, lurer på om den tar over for 3-hjulingen eller om det skal være begge deler (har en og skal kjøpe en ny til baby som kommer). Det får nok ikke an å legge ned ryggen (ihverfall ikke på den gamle), men Mutsy Spider kan man det på..
LegallyBlond Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Bugaboo bee kommer siste kvartal i år, den har fire hjul (svingbare foran iallefall) men er ellers kjempeliten, og den ser utrolig god ut. Kan legges ned i ryggen, og vende sittedelen begge veier. Kan kanskje være verdt å vente på?? =) Mer info om den på hjemmesiden til bugaboo
Vimsemamsen Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Dersom man søker litt rundt på nettet har ikke Spider fått voldsomt gode kritikker. Jeg var helt gira på den vognen, men ombestemte meg brått da jeg fikk den! Den har ikke full liggestilling, men en midt på samt fullt oppreist. (Om noen skjønte hva jeg mente med det!!!) I tillegg er den fryktelig bred mellom hjulene bak, og selv om den blir nokså liten sammenslått ble jeg litt skuffet over at den ikke ble mindre. Bare noen tips Men Zapp er jo fin og liten! Må se om jeg finner noen bilder av en med fire hjul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå