Gå til innhold

Vakre Sander har kommet....

hønemor-76 fødte 130707

Anbefalte innlegg

Endelig 13 juli 2 dager på overtid kom Sander til verden...

Fødselen gikk helt utrolig bra.... 3 timer fra det startet for fullt til det var over... Fødte på b7 på SØF og det var helt fantastisk...

Storesøstrene er helt i hundre og det er selvfølgelig de stolte foreldre også....

Sander var 3820 gram og 51 cm lang når han kom til verden...

Selvfølgelig verdens flotteste icsi gutt...

Ønsker alle dere andre masse lykke til... dette er fantastisk..

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!! Endelig har vi født begge to :))

En ny hektisk hverdag for deg også.

Her har gutta nettopp fått pupp, så håper de sovner snart. For da skal mor og far også sove.

De er litt urolige på natta, så blir dårlig med nattesøvn.

Har hatt besøk av helsesøster i dag og minstegutt Håvard har tatt igjen fødselsvekta si, og storebror Johannes mangler bare 30 gram på at han har tatt igjen sin.

Ganske letta over å vite at jeg har nok melk til de. Men spørs om de trenger tillegg på kvelden, for å bli roligere på natta. Skal se ann litt til.

Klemmer

Gratulerer så masse til deg også.... så moro...

Håper formen din er bra.... selvom nattesøvnen blir litt forstyrret...

Sander er veldig rolig da... skikkelig sovedyr.... ikke noe mas om natta heller.. ikke hittil hvertfall.. måtte vekke han i natt for melka kom for fullt i går så jeg holdt på å sprenges.... begynt å regulere seg litt nå...

må håndmelke litt innimellom for å lette på trykket.... også litt såre brystvorter til å starte med.... men det hadde jeg sist også.. får bite tenna sammen så går det nok over.....

Kos dere masse framover.. det er jo så fantastisk.... enestående at du har mat nok til begge.. krever litt det....

Vi snakkes snart igjen da.....

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...