Gå til innhold

4års slit og kav endelig over???

husfred66

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en lykkens dag for meg, faktisk så ubeskrivelig at jeg nesten ikke våger å tro det er sant.Den som våger å fortelle meg at barn skal en få i ung alder, har visserligen ikke forstått at det å bli gravid er noe en ikke bestiller på lik linje med ei pølse i bua. Jeg fødte verdens skjønneste baby i 1996, etter dette raste både tid og sted avgårde. De siste 4år ble kampen for en baby intensivert, med hormonbehandlinger samt IVF behandling.Naturen ville ikke gå våre veier...... inntil i dag.HURRA JEG ER GRAVID!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Gratulerer så mye med graviditeten, det må være deilig å endelig ha fått positiv test etter så mange års slit :-D

Skrevet

Gratulerer så veldig mye! Så fantastisk! Og velkommen inn til oss!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE, HUSFRED 66!! Velkommen hit til oss, og ønsker deg alt godt i tiden fremover. Så gøy at alt klaffet til slutt!

Skrevet

Gratulerer Husfred66, krysser fingre og tar for at spiren sitter denne i 9 gode mnd.

Skrevet

Gratulerer så mye - nyt dagen og tiden fremover! Nei, det skal være sant at det er ikke bare, bare å bestille en baby og så kommer den. Det tror jeg mange på dette forum kan være enige i - det krever jammen sin innsats, tålmodighet og en god del tårer.

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Nei, babyer kommer virkelig ikke alltid på bestilling, det vet jeg godt! Og vi modne foreldre har masse å gi barna våre!

Ønsker deg masse lykke til de neste 9 mnd, og videre med denne skjønne babyen!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille spiren i magen.......tenker det er deilig etter 4års slit med å bli mamma igjen.....

når har du termin da???

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei"!

Tusen takk for svar, var rørende å se hvor mange som gratulerte. Ellers er foreløbig termin 18.03.08, langt frem, men vanvittig spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...