Gå til innhold

UL idag :-)


♡ Jersey ♡

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på UL idag og er 11+1.

Det var så gøy!!!! Lille nurket turnet rundt, og var så søt...

Alt var i orden, både nakkefold (ift Downs), nyrer (svelget fostervann), hodefasong, og hjerte som banket!

Kjempedeilig! anbefaler alle dette! Verdt hver krone :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krone? Måtte du betale for det?? Jeg har aldri betalt for UL før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!

Gjorde det privat av egen interesse... Man får ikke gratis UL i uke 11 med mindre det er mistanke om noe alvorlig! :-)

Så Ja: verdt hver eneste krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jersey!

 

Gøy med ul da! jeg vil gjerne ta det selv nå. er i kue 11 og er litt bekymret ettersom mine symptomer er blitt borte. Ja, jeg vet at det kommer og går, men jeg vil sjekke for kunne roe meg ned og nyte ferien. Vet ikke hvor du kommer fra og hvor du tok det jeg, men her i Hamar har alle private klinikker ferie frem til august! Er du fra Østlandet og tok ul der eller?

hvor mye evt ga du for undersøkelsen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kna jo få legen til å sende dere til tidlig UL uten å måtte betale for det..Det gjorde jeg under forrige svangerskap...

 

Tenker på å få gjort det denne gangen også..=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på det i uke 6. legen hadde det så travelt og jeg så ikke noe hjerte. Legen sa han så det, men han var såpass stresset at jeg ikke stoler 100% på han før jeg har sett det selv, dessuten kan mye ha sjedd siden den tid. Vet jeg virker litt oppjaget, men jeg vil være på den sikre siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Superk !

Huff så kjedelig at alt er stengt!

Jeg tok UL på Volvat i Oslo. Han var utrolig flink, tok seg god tid og viste oss alt og målte både nakkefold og lengde på barnet flere ganger.

Vi satt sikkert og så på babyen i 10 min.

Skjønner godt at du vil ha dette ut av verden....Ikke noe særlig å gå å bekymre seg... du kan jo trøste deg med at det er vanlig å miste symptomene nå i disse ukene for å gå over i svangerskapets bedre og overskuddsfylte uker, men... når man bekymrer seg hender det at det bare er trygghet som er løsningen. Dersom du har mulighet, kan du jo ta en liten tur til Oslo? ...eller få UL av legen din, siden du bekymrer deg.

Tlf til Volvat Hamar er 62 55 35 50.. Kanskje de har åpent??

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Oslo!

Men en annen her inne var fra hamar, så anbefalte henne Volvat på Hamar :-)

Gled deg! Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte volvat hamar og de kunne ikke før i begynnelsen av august og da er jeg på ferie. De sa at legen kom tilbake 26.7 eller noe, men at de hadde venteliste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt!!

Da har jeg ikke flere gode ideer på hvordan du kan løse det...

Lykke til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...