Gå til innhold

hva har dere kjøpt til nå?

Anbefalte innlegg

jeg er 17 uker på vei, og har ikke kjøpt noe særlig. har kjøpt stellebord(noe jeg trengte uansett, siden sambo har en datter på 1 fra før).

Ellers har jeg kjøpt litt mammatøy, og har begynt å titte på vogner og bilsete...

Har bursdag i august, så regner vel med at jeg kanskje får noe da..

Hva har dere andre kjøpt da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9849999-hva-har-dere-kj%C3%B8pt-til-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

selv har jeg kjøpt en del klær, og bittelitt utstyr :) har fått reiseseng, får stellebord, bilsete og vogn av venner og familie, så det er noe jeg ikke trenger å tenke på enda :) utover det så kjøper jeg nok ikke seng før om en stund, men nå må jeg faktisk finne meg leilighet først *hihi*

ingenting:) Har det meste etter førstefødte vår, så blir evt bare litt mer klær bare for å ha noe nytt til neste:) Har stol og alt klart, men vogn må vi nok ha.... Søskenvogn.. Ellers har vi to vogner hvis vi begge skal ut å gå tur:)

Annonse

Har kjøpt vogn og bilsete.

En lue som eg ikke klaret å gå forbi.

Men ellers tar eg en del ut over høsten. Må uansett ha inn litt nye klær, samme hva kjønn det blir.

Har også tenkt å kjøpe dette karet http://www.babybis.no/Aquariumbath1.jpg

For det som er til stellebordet me har er så lite - likte det ikke til noen av dei andre barna. Stellekomoden er grei, men karet blir ikke brukt denne gang.

Tenkte eg skulle lage meg en liste snart over småting og større ting som må kjøpes inn slik at eg får en oversikt. Og kan lage meg en plan på innkjøp over tid.

vi har kjøpt bilsete, lekegrind, leketeppe, vippestol, en haug med bodyer, conversesko(!!), noen tepper, et par luer. det var vel det. får låne vogna til broren til typen, og får stellebord bl.a. fra tante og onkel. ellers har vi seng fra min side fra familien som har gått i arv! prøver å holde igjen litt på kjøpetrangen nå hehe... kommer til å få masse utover

Vi har kjøpt vogn, bilstol, seng og badebalje. Etter ul da vi fikk vite at vi venter en liten Lukas, har far vært på shopping og kjøpt fem bodyer, to gensere og ett par sokker:-).. Han er helt i hundre om dagen.. He he.

Jeg har fra mine to andre voksipose, dyner og sengeklær, så det er vell bare litt klær og stellebord vi mangler nå. Ja + tisselaken, gulpekluter, sikklesmekker og stelleprodukter.

Jeg er i uke 23 og har en god del.

Har fordelt det litt utover lønningene og en del av feriepenger og igjen på skatten:) Så har jeg arvet masse:)

Har arvet:

sprinkelseng, vippestol, stellebord, babygym, kleskommode med stelleplass, bilstol, sele til bag i bil, dyner, skinnpose og bæresele.

Kjøpt:

Håndkler, helseteppe, smokker, gasskluter, ammeinnlegg, sengetøy, sengekant og masse klær.

Mangler:

Vogn, babycall, brystpumpe, badebalje, stelleveske, febertermometer og en haug småting som f.eks. bleier og kremer osv...

eg har ikkje kjøpt ei fille faktisk... har tatt vare på rubbel å bitt etter leon som i skrivende stund er 19 mnd, føler liskom ikkje d e så lenge siden eg pakka det ned... hehe..

men neste onsdag e d ul kanskje eg må ut å kjøpe noen rosa klær hvem hvet.. hadde vært gøy:)

har sett på søskenvog, å er VELDIG sugen på OTH urban jungle søsken vogna.. men får se

Kjøpt:

En pysjamas

En pose (passer til å vose i innendørs)

Noen smekker

Garn som jeg strikker litt klær av

Ikke kjøpt:

Vogn

Seng

Stelleunderlag

Klær

Bæresjal

Bilstol (har ikke bil så vi drøyer nok litt med det)

Kommode til klær

Sikkert mye mer jeg ikke kommer på...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...