Gå til innhold

El-test som graviditetstest.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok gravtest som var svaaak positiv 3+0, og for moro skyld en el-test som viste like positiv. jeg har ikke fått grav-test i dag(bestilte på nett) men testet med en el-test og den var enda mere positiv i dag. Tror dere grav-testen er slik og? den var supersvak positiv på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis teststreken er sterkere enn kontrollstreken vil jeg anse deg som gravid, og hvis en grav.test også viser svakt pos så er det vel ingen tvil!! :o) Tror nok en grav.test vil bli enda mer pos. denne gangen du tester ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid en gang men kontrollstreken har aldri vært sterkere enn kontrollstreken:(

Men i teorien skal jeg ha mensen til helga, jeg testa positivt på eltest en uke etter mens og da har det klaffa med spire:o)

 

Og siden eltesten nå er halvparten så tydelig som kontrollstrek nå og nesten ikke viste positiv da jeg fikk positiv graviditetstest må det jo bety at jeg er gravid? Sånn, mere enn for noen dager siden;)

 

uff, klumsete skrevet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge teststreken ikke er sterkere enn kontrollstreken, ville jeg være forsiktig med å håpe for mye! Jeg får sterkere og sterkere sterk jo nærmere IKM jeg kommer. Veit ikke hvorfor. Men selvfølgelig varierer dette fra person til person, som du skriver har du vært gravid før uten å få helt positiv test.

 

Håper du er gravid, og at du snart vet det helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også jeg er det:)

Men i og med at jeg var 2+6 da jeg testa s¨er det jo ikke så rart at den var svak. Men både el og grav er positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...