Gå til innhold

kanskje et litt ekkelt spørsmål....hvordan smaker sæd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en her som skriver noe om å sprute i munnen på samboeren sin. Jeg har litt lyst til å la min samboer gjøre det¨på meg, men er litt usikker på om det smaker så rart at jeg risikerer å kaste opp av det. Hva smaker det egentlig av sæden? Går det an å sammenligne med noen annen smak? Kan smaken påvirkes av hva mannen har spist/drukket?

- nysgjerrig -

Fortsetter under...

Skrevet

Det sies at hva han spiser påvirker smaken på sæden.

Jeg synes ikke det smaker noe spesielt.. Mest salt bare egentlig. Det værste med å svelge sæd/få det i munn er egentlig konsistensen og hvordan jeg blir i munn etterpå. Munn blir liksom så nummen, men har 0 ettersmak.. Og konsistensen på det er GRUSOMT! Den er liksom så tykk og slimete.. Føles ut som det er en stor mengde med snørr i munn. Slik jeg opplever i allefall, men kanskje bare min samboer har tykk sperm, vet ikke jeg. *Grøsser*

Men dersom man svelger like fort det kommer inn, for å si det sånn. Så merker man heldigvis ikke den konsistensen av det :)

Skrevet

Ikke godt..

Skrevet

Det smaker ikke så veldig godt akkurat... litt salt. Men det er liksom konsistensen jeg synest er verst også. Men jeg spytter ut mesteparten etter hvert som det kommer, svelger bare sisste resten :-)

Skrevet

Alt setter smak på sæden. Veldig forskjellig smak. Ikke så veldig sexy å brekke seg av smaken eller å spy, noen som har gjort det. Jeg svelger all sæden med en gang. Noen "spytter" den diskre ut.

Skrevet

Svelger med glede en dose sæd jeg... smaker ingenting, men som andre sier her så er konsistensen litt "æsj". Teknikken er å samle sæden lengst bak på tunga, vente til han har tømt seg for så å svelde alt i et svelg... Vips så merker du det nesten ikke :)

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

Forstår virkelig ikke hvorfor man må svelge den jævla sæden i det hele og det store???? Exen min var en nymfo og skulle prøve ut alt og det var en selvfølge at jeg skulle svelge og jeg hatet det og til slutt nektet jeg, da ble han "skuffet". Min nåværene kjæreste har heldigvis ikke det behovet for at jeg skal svelge og heller ikke behov for annet utprøving og tull, og jeg har aldri hatt det bedre:) Kommer hver gang vi har sex og trenger aldri mer tenke på å gjøre ting jeg ikke vil. Sæd smaker forresten latterlig dårlig og jeg synes synd på dere som må gjøre det for gutten deres sin skyld for dere hadde vel ikke gjort det hadde han sagt at det ikke spilte noen rolle??!!

Skrevet

det er veldig individuelt hva man synes om sæd. jeg synes det er godt og nyter det når samboeren min gir fra seg en ladning.

konsistensen variere også fra relativt tynnflytende til litt mer "klumpete".

det spørs på hvor lenge siden det er han hadde utløsning.

viss du er veldig usikker kan du jo la han komme på bryste ditt (eller andre plasser) for å så ta fingeren eller tunga å smake på det..

Skrevet

til deg som sier at vi som svelger, gjør det for hannes skyld: jeg svelger sæden hans, selv om han aldri har spurt meg om det! jeg Vil svelge den, ikke fordi den smaker så godt, men fordi jeg syns det er opphissende! noen damer liker faktisk det, og selv om du ikke gjør det trenger du jo ikke rakke ned på oss som gjør det. fint at du er så fornøyd med sexlivet ditt, for det er jeg også!

Skrevet

Han får ikke komme i munnen min, jeg får helt hetta, er som salt snørr med klumper i *ugh*

Han kan godt komme utover meg hvor som helst ellers, men ikke der. å det har han aldrig prøvd å få meg til å gjøre heller:)

misunner de som takler det litt, for jeg kunne tenkt meg å gjøre det jeg og. men lite kult å spy utover det hele liksom *ler* knalle turn on det :P hehehehe

Skrevet

Nei, det prøvde jeg en gang for 10 år siden og siden har ingen fått gleder av akkurat det.

Det er rett og slett ekkelt. Ekkel konsistens, ekkel smak, ekkelt at det legger seg over hele tunga etterpå. Fydda.....

Min mann får fint klare seg uten akkurat den biten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...