Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 er dette en god vogn ? synes den ser så god ut , har en brio vogn som er 4mnd gamel , men vil så gjerne ha denne quinnyvognen i std , ser lettere ut å kjøre og behagelig å sitte i ? noen som har den ?
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har den og jeg har både positivt og negativt og si om den.... Den er go og trille med du må låse sving hjulet forann når du skal gå litt fort hvis ikke begynner det å slå frem og tilbake. Syns den vipper litt lett, men jeg har ikke hatt no ulykker eller noe med den men har vært litt redd til tider for at lillemor skulle klare og vippe den når hun sov ute. Var veldig fornøyd første sommeren men da det begynte og nærme seg vinter og hun måtte ha på seg mer når vi skulle ut opplevde jeg t den ble litt trang...
lifa og Eline Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Har brukt vognen i over 17 mnd. og har ingen ting å klage over. Vi er kjemopefornøyd med vognen. og har aldri hatt problemer med at hjulet foran må låses hvis du går fort. Jeg går stort sett ganske fort hver gang jeg er ute med vogn. Naturlig ganglag det for meg. Hasr opplevd en gang at vognen kunne ha veltet. Sittedelen var far oss og vi ville at snuppa skulle sove så vi hadde lagt ned ryggen helt. Hun var ikke enig og begynte å krabbe oppover i vognen og satte seg helt øverst på ryggen på vogna med sin rygg mot kalesjen. Hun pleier å sitte i 90 graders vinkel så det var jo selvsagt naturlig at hun satt seg der. Men vi løste sove problemet med å sette på selen og da blir hun liggende der hun er.
wonki Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 vel jeg har et innlegg under her på Jippi har fått ny vogn...så ser du hva jeg mener. er vanskelig det med vogn... og veldig individuelt, men jeg er ikke i tvil.. når jeg skulle klage var det også en annen inne å klaget på det samme og hun hadde hatt mye mer problemer enn meg.. men den er fin å se på. kanskje det som frister mange
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 vi kjøpte denne vogna nå i sommer. Har bare så vidt fått montert den, og der har jeg et spørsmål. Mannen min festet på adapterne til Dreami bagen og satte den på. Men den vippet littegrann når vi beveget bagen. Gjorde han det riktig eller er den sånn? Virket nesten litt ustabil... sportsdelen satt jo som et skudd i forhold.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Dreamibaggen vipper litt ja, så det nok ikke noe galt med monteringen. Har ikke tatt vognen i bruk selv ennå men regner med det går greit, vuggende effekt kanskje...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå