Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er fra Tromsø. Jeg er 22 år, samboer 23 og vi venter vårt første barn 21.mars. Enn du da?

Skrevet

Hei! Ja, fra Tromsø! :D

Har termin 18. mars 2008

Skrevet

Vi må prøve å følge hverandre litt, slik at vi kan møtes å ha treff senere i svangerskapet? :D

Alder på dere da?

Skrevet

tromsø her.. æ e 21år å samboeren min fylle snart 24år. vi glede oss :) har termin 15,mars etter min beregning..

Skrevet

Æ e 24 år å har termin 1.mars etter mi beregning. Ja, hadde vært fint å fådd til ett treff etterhvert:)

Skrevet

Bli 24 snart og samboern min e 26. Hadde vært morro me treff ja! :-)

Skrevet

Samboern min e åsså 26:) Korsn e formen dåkkers ellers? Uka mi starta me skikkeli kvalme så no e d vel ingen tvil om at æ faktisk e gravid!:) Litt rart sæll om frøe va planlagt:)

Skrevet

min graviditet va ikkje planlagt, men vi blei overraska å kjempe gla..

æ e i fin form, bare sinnsykt ømme i brystene. (som e blitt litt større :) )

e mye tørst, å må masse å tisse..

Skrevet

Hei hei:) Bor i Tromsø. Er 22 år gammel. Om dere er interessert i å treffes så har vi forumside for Tromsø. Der bruker det å settes opp møtepunkter og sted for dem som har lyst til å treffes. Har vært med en gang. Kjempekoselig å utbytte tanker og tips. Møtene bruker å være på Gründer eller paletten.

Skrevet

Hadde vært veldig koselig med et treff ja :) Formen min er ikke så værst. Ømme bryster og vond rygg, men ingen kvalme (enda i alle fall) så man skal vel ikke klage. Er bare overlykkelig over å være gravid. Vi prøvde i 2,5 år før spira satt.

Skrevet

Nå har jeg vært inne på BIM-treff. Der sto det at neste møte er 19 juli kl 20. På Grûnder i Tromsø. Noen som skal dit?:)

Skrevet

Ja, tenk kor heldi vi e:) Håpe du slipp kvalmen da, besøkte mæ først da æ va 7+3. Vi må få til et treff ja:)

Skrevet

Har dessverre lagt plana førr i mårra, så d får bli neste gang d e treff:)

Skrevet

Æ e 21 år og min samboer 24 år.

Våres spire e planlagt. :)

Bor i Tromsdalen.

Trur ikkje det blir treff førr min del så tidlig.

E bare 5+4 uke. :)

Skrevet

Hvor i Tromsø er dere fra? Er fra Narvik, men bor i Tromsø.

liba

Skrevet

Kvaløya, men bor på Tromsøya.Er dere studenter eller jobber dere?

Jeg er student, ferdig våren 2008 (forhåpentligvis).

Skrevet

Kvalmen kan være litt vanskeli å takle. Spyr flere ganga om dagen så d e litt vanskeli å være på jobb, men klare d heldivi. Bare 2 uke igjen tel ferie :-) Håpe den snart går over!!!

Skrevet

Huff, så trægt de her dagan går.. ser på kalenderen hver dag og telle uke..

Skrevet

Hehe, ja d e veeeeldi lenge igjen. Vente min i begynnelsen av mars og d virke jo som d e 100 år til.

Skrevet

Lenge igjen til mars ja,og det føles som en evighet til kvalmen forsvinner..Lange dager i senga går saaaakta ja. Noen som har det på samme måte?håper ikke det..

Skrevet

E ikkje nåkka kvalm egentlig.. heldigvis.

Men trøtt og blir fort sliten.

Glede mæ bare til 12 uke e gått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...