Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Sluttet å amme da mini var 5 mnd og gikk da fra minipillen cerazette (hvor jeg blødde ofte) til p-pillen Microgynon. Etter jeg begynte på denne for snart 4 mnd siden har jeg ikke blødd en eneste gang. Noen fler som har opplevd dette? Bør jeg gå til lege?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg mista ikke mensen av de. Men Microgynon er en av de sterkeste p-pillene (med størst mengde hormoner) så det er ikke helt usansynlig at man kan miste mensen av de:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Kanskje derfor jeg har ganske dårlig sexlyst om dagen også da? Og litt humørsvingninger - som jeg aldri har hatt før. Gifter meg om 4 uker, så jeg tørr ikke begynne å tukle med noe nå.... greit å slippe mensen på bryllup og bryllupsreise
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 De sier uansett at de første 3 mnd er innkjøringsfase og at ting kan satbilisere seg etter det. Men vær glad du mister mensen du! Jeg har istedte blødd i 8 av 10 mnd etter fødsel:( Hver dag:( sutre sutre klage klage.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Huff, stakkars deg.... Ja, jeg savner den ikke akkurat. Det er mere det at jeg lurer på om noe er galt, om jeg er gravid osv. Men da er det sikkert vanlig. Får den helt sikkert når jeg lander i Hellas og har fått på meg den hvite bikinien min.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Ja, det ville jo vært typisk:) Går ikke på de nå altså (hormonspiral og cerazette sin skyld nå, he he, men gått på de før). Om du er bekymra for graviditet, syns jeg du skal ta en test bare så du vet. Bedre det enn å gå rundt engstelig. Selv om det mest sannsynlig ikke er graviditet, men pillene:) Så vet du om du passe på med alkohol og mat og slikt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå